| Hjem | Hardware | Netværk | Programmering | software | Fejlfinding | systemer | 
software  
  • Adobe Illustrator
  • animation Software
  • Antivirus Software
  • Audio Software
  • Sikkerhedskopiere data
  • brænde cd'er
  • brænde dvd'er
  • Datakomprimeringssystem
  • database Software
  • Desktop Publishing
  • Desktop Video
  • Digital Video Software
  • Drupal
  • Educational Software
  • Engineering Software
  • Fil Forlængelse Types
  • finansiel Software
  • Freeware, Shareware & Abandonware
  • GIMP
  • grafik Software
  • Home Recording Software
  • Microsoft Access
  • Microsoft Excel
  • Microsoft Publisher
  • Microsoft Word
  • Open Source Code
  • Anden Computer Software
  • PC spil
  • Photoshop
  • Portable Document Format
  • PowerPoint
  • præsentation Software
  • produktivitet Software
  • Quicktime
  • Remote Desktop Management
  • SQL Server
  • Skype
  • Software betaversioner
  • Software Consultants
  • Software Development Companies
  • software Licensing
  • regneark
  • Skat forberedelse software
  • Utility Software
  • Web Clip Art
  • Windows Media Player
  • Tekstbehandling Software
  •  
    Computer Viden >> software >> animation Software >> Content
    Hvordan man laver en musik Flash Game
    En af de vigtigste grunde til Flash-film er brugt så almindeligt , er, at de giver dig mulighed for at kombinere forskellige medier til at opnå stimulerende virkninger . Bruge musik i Flash er normalt en enkel proces, og kan skabe en fornøjelig , uforglemmelig oplevelse for dine brugere. Mange Flash spil bruge lyd i en eller anden form, herunder både musik og lydeffekter. De vigtigste opgaver , der er involveret i at gøre en musik -baseret Flash spil er ved at forberede lydfilerne , importere disse i Flash, og gøre dit spil interface. Instruktioner
    1

    Forbered dine lydfiler. Saml de musikfiler, du planlægger at bruge i Flash og optimere dem til dit spil. Dette kan indebære at konvertere dem til et kompatibelt format, såsom MP3. Du kan også vælge at redigere lydfiler , hvis du planlægger kun at bruge en del af dem, og skal forsøge at få de filstørrelser så lave som muligt , især hvis dit spil vil blive spillet på internettet. Placer alle dine lydfiler i det samme bibliotek .
    2

    Opret din Flash-fil og forberede den til dit spil funktionalitet. Oprette og gemme en ny fil i Flash, indstille dokument egenskaber , der passer til dine behov. Brug tegneværktøjer og valgfrie komponenter at skabe nogen visuelle elementer , du ønsker at vise i spillet. Design det visuelle layout af dit spil og skitsere de interaktive elementer, du planlægger at bruge , såsom Graphic, Movie Klip og Button Symboler .
    3

    beslutte, hvordan du ønsker at medtage lyd i dit spil . Du kan importere lyd i stort set to måder. Hvis du importerer den inden for udvikling miljø, vil lydfilerne medtages i dit bibliotek og i sidste ende inden for din eksporterede SWF-fil . Hvis du vælger ikke at medtage det i Flash-fil , kan du importere det over internettet , når spillet bliver spillet. Importerer dynamisk på denne måde gør Flash-fil mindre og derfor hurtigere til at indlæse , men det betyder også, at lyden vil tage tid at indlæse efter spillet selv har indlæst.
    4

    Importer din lyd . Sådan importerer dine lydfiler til optagelse i den endelige SWF, vælg "File ", " Import ", " Importer til bibliotek " og vælge hvert lydfil, du har brug for. Giv din lyd poster Linkage navne, så du kan henvise til dem i din kode , ved at højreklikke eller vælge dem i panelet Library , vælge " Linkage " fra menuen i panelet , kontrol "Export for ActionScript " og vælge et navn som " game_snd " til brug i dit ActionScript . Sådan importerer din lyd , mens Flash-filen er fuldbyrdende bruger ActionScript 3.0, kan du bruge følgende syntaks : Hej

    var sound_request : URLRequest = new URLRequest ( " soundfile.mp3 ")

    var game_snd : lyd = new Sound ();

    game_snd.load ( sound_request )
    5

    Vedhæft din lyd elementer til objekter inden dit spil. Afhængig logikken i dit spil, vil du nødt til at styre afspilning af lyd i henhold til brugerens interaktion. For eksempel, hvis du ønsker en lyd at spille, når brugeren klikker på et filmklip Object navnet " play_mc " kan du gøre det på følgende måde : Hej

    funktion playPressed ( EventObject : MouseEvent )

    { game_snd.play ( );}

    play_mc.addEventListener ( MouseEvent.CLICK , playPressed ),

    arbejde ud af, hvad du ønsker, at logikken i dit spil til at være, og omfatter ActionScript kode til at gennemføre det .

    Forrige :

    næste :
      Relaterede artikler
    ·Hvordan man laver en gratis Moving Logo 
    ·Sådan ansøger du en Flash Video til en e 
    ·Sådan Gør Lightsabers Light Up i en LEGO Stop Motion 
    ·Sådan Slow Down Video After Effects 
    ·Sådan Giv MC en Instans navn i Flash CS3 
    ·Hvordan at være kreativ i Flash 
    ·Sådan kører Flash 8 
    ·3D Animation Software for begyndere 
    ·Sådan kopieres Adobe Flash-filer 
    ·Sådan oprettes en realistisk 3D- by i After Effects 
      Anbefalede Artikler
    ·Sådan Debug PHP 
    ·Hvordan at gemme billeder i 300 DPI i PowerPoint 
    ·Sådan Subtotal en kolonne i OpenOffice 
    ·Sådan Konverter en Word-dokument til en JPEG-fil 
    ·Sådan Find en VBA Password 
    ·Sådan at slette gamle Norton Virus Definitions 
    ·Sådan tilføjes et billede Slide til en Song 
    ·Nem måde at Rip en DVD 
    ·Løsningsarkitekt Tools 
    ·Hvad er filtypen MF 
    Copyright © Computer Viden http://www.computerdk.com