| Hjem | Hardware | Netværk | Programmering | software | Fejlfinding | systemer | 
software  
  • Adobe Illustrator
  • animation Software
  • Antivirus Software
  • Audio Software
  • Sikkerhedskopiere data
  • brænde cd'er
  • brænde dvd'er
  • Datakomprimeringssystem
  • database Software
  • Desktop Publishing
  • Desktop Video
  • Digital Video Software
  • Drupal
  • Educational Software
  • Engineering Software
  • Fil Forlængelse Types
  • finansiel Software
  • Freeware, Shareware & Abandonware
  • GIMP
  • grafik Software
  • Home Recording Software
  • Microsoft Access
  • Microsoft Excel
  • Microsoft Publisher
  • Microsoft Word
  • Open Source Code
  • Anden Computer Software
  • PC spil
  • Photoshop
  • Portable Document Format
  • PowerPoint
  • præsentation Software
  • produktivitet Software
  • Quicktime
  • Remote Desktop Management
  • SQL Server
  • Skype
  • Software betaversioner
  • Software Consultants
  • Software Development Companies
  • software Licensing
  • regneark
  • Skat forberedelse software
  • Utility Software
  • Web Clip Art
  • Windows Media Player
  • Tekstbehandling Software
  •  
    Computer Viden >> software >> animation Software >> Content
    Maya Face Tutorial
    Ved modellering i Autodesk Maya, tiden er af afgørende betydning. For at spare tid , kunstnere model fra kun halvdelen af ​​en skabning eller tegn indtil næsten alle detaljer er roughed i. Set Up

    Scan i en front og side tegning af det ansigt, du har til hensigt at model . Du vil have dit billede kvalitet til at være lille nok til ikke bremse Maya ned, men også store nok til at få de detaljer, du har brug for at modellere godt. 400 pixels bred er et godt sted at starte , men du måske nødt til at arbejde med dit billede i Photoshop for at opnå de resultater , du ønsker. Du kan importere dine billeder i deres tilsvarende planer ved at vælge "Vis" > "Image Plane "> "Importer billede. " Og derefter vælge det scannede billede , og foretage justeringer i den kanal boksen for at justere sin placering. < br >
    Eye

    Vær sikker på at din menu er indstillet på polygoner , så Create - Polygon primitiver - Sphere i forfra rude. Vælg indgange i kanalen kassen og justere underafsnit Axis og underafsnit Højde til 8 , er dette en dejlig lav opløsning udgangspunkt. Indstil værdien af Roter X til 90 og derefter vælge ansigt tilstand, og slette den bageste halvdel af kuglen , samt de to forreste sektioner . Det efterlader dig med en otte -sidet cirkel , to polygoner bred
    Mouth

    Duplicate dit øje ved at trykke på Ctrl- D . Objektet vil duplikere direkte på toppen af ​​din eksisterende objekt . Flyt duplikeret sfære form i position ved mundingen , og vælg derefter Face Mode, og vælg halvdelen af ​​munden for at slette den.
    Nose

    En simpel plan kan oprettes at danne næseryggen gennem Opret - Polygon Primitives -Plane . Flyet skal justeres til at matche din tegning ved hjælp af rotere, skalere og flytte værktøj. Indsæt detaljer med Edit Mesh - Insert Edge Loop Tool, og forme den simple næseryggen
    Kombiner

    Du har nu en rudimentær maske, der i sidste ende vil blive nærmere . sig at være et ansigt . Både ekstrudering kanter og skabe polygoner skal udnyttes til at afslutte ansigtet. De tre stykker af vores maske skal kombineres for at vedhæfte dem . Mesh - Combine vil informere Maya , at genstandene skal ses som én, men det vil ikke forbinde dem . Kombiner skal derefter bruges mange gange , og fulgte med et knudepunkter fusionere . Vælg alle knudepunkter af de kombinerede polygonale genstande , så Edit Mesh - . Merge
    Extrude

    Begynd at forbinde polygoner i spænd , der klart matcher knudepunkter . Hvis du har brug for at tilføje detaljer til at slå bro over en forbindelse , skal du bruge Indsæt Edge Loop Tool, eller tilføj din egen detaljer med Split Polygon Tool. I Edge modus vælge en kant, så Edit Mesh - Extrude (Sørg for at trække ekstrudering med flytningen værktøjet hver gang du bruger denne funktion til at forhindre skjult kanter , der vil få din model til at miste integritet, når skulptur eller bevægelse)
    .
    Opret Polygon

    Nogle huller er svære at lukke på grund af kameravinklen eller bredden af rummet til at forbinde de to polygonformer . Du kan tegne din egen polygon med Mesh - Opret Polygon Tool. Værktøjet skal være tegnet i en uret eller mod uret , overlappende , vil forårsage uønskede misdannelser i det afsluttede polygon form. Du kan tegne denne polygon til at matche specifikke vertex punkter ved at trykke på "V" nede, mens du bygge bro mellem knudepunkter af de eksisterende former.
    Finishing

    Når 3D-modellen har nået den ønskede poly count , bliver det duplikeret over og kombineres. Detaljer er færdig og justeres for at gøre modellen føler sig mindre plastik og symmetrisk.

    Forrige :

    næste :
      Relaterede artikler
    ·Sådan Lås Sims Deluxe Edition Brug serienummeret 
    ·Hvordan kommer jeg i gang i Computer Animation 
    ·Hvordan man gør en Ball Bounce i Lightwave 
    ·Flash 8 Button Tutorial 
    ·Sådan tilføjes Action Scripts i Flash 
    ·Flash CS3 Tutorial for at tilføje musik 
    ·Hvordan man tegner i Flash 
    ·Hvordan man tegner Folk i Flash 
    ·Hvordan laver Animerede jule Displays 
    ·Sådan Lær Maya Software 
      Anbefalede Artikler
    ·Sådan opdaterer Photoshop 
    ·Sådan tilføjes en Stor tekst Doc til en Flash Program…
    ·Sådan importeres iTunes spillelister på Banshee 
    ·Hvordan man tegner en streg i PowerPoint 2007 
    ·Sådan Indsæt ASCII i Word 2007 
    ·Sådan ændres slutnoter Nummerering i Word 
    ·Sådan blege tænder i Photoshop Elements 
    ·Microsoft Word 2003 XP Undlader at indsætte symboler 
    ·Hvordan til at betale en faktura med Ansvar QuickBooks 
    ·Sådan Annuller Norton 
    Copyright © Computer Viden http://www.computerdk.com