Poser Pro er en 3D-animation og rendering program vid udstrækning anvendes af professionelle og entusiastiske amatører og funktioner forudinstallerede figurer og indhold . Brugeren kan også indlæse ekstra indhold eller import 3D merchandise fra andre programmer. Poser Pro prale mange af de evner af højere -end produkter såsom Autodesk Maya eller Cinema4D men til en meget lavere pris. Et af Poser mest nyttige funktioner er klud værelse, som giver dig mulighed for at tilføje dynamiske tøj simuleringer til de tal , der foldes med deres bevægelser og reagere på vind og tyngdekraft. Finde beklædning
Der er antallet af websteder, der sælger dynamiske tøj til brug i Poser , såsom Daz3D og Renderosity , og nogle , som sidstnævnte tilbyder også gratis emner, du kan downloade og bruge. Det vigtigste , når du vælger en tøj element er at holde sig for øje , at de fleste dynamiske tøj er lavet til en bestemt type figur. For eksempel inkluderet, hvis du kommer til at bruge James tallet gratis med Poser i din dynamiske klud simulation , kan du ikke bruge en tøj element designet til Daz3D Michael 4. figur.
Ilægning af tøj i bibliotek
Når du har downloadet en tøj element , skal du installere den i Poser biblioteket. Hvis tøj element kommer som en installation exe-fil , starte installationen, og sørg for, at Poser installation downloads til din harddisk . På den anden side kan din vare komme som en komprimeret fil (det meste af freebies gøre). Hvis dette er tilfældet , udpakke filen . Stien til Poser bibliotek bør være forudindstillet , så det bør ekstrakt til det rigtige sted ( at notere denne vej , da det vil hjælpe dig med at finde punktet i biblioteket ) .
< Br > Sætte tøj på figur
Open Poser og slette standard tallet allerede i scenen. Gå til figurerne biblioteket til højre og vælg det tegn, du planlægger at bruge. Dobbeltklik på den for at hente det ind i scenen. Find det tøj element, du vil bruge. Det kan være i figurerne biblioteket eller Redskaber biblioteket . Vælg elementet, og klik på den dobbelte pil nederst i panelet Library . Tøjet er nu indlæst på figuren. Pose din figur med parameteren Dials , og ikke bekymre , at tøjet ikke forbliver på figuren .
Brug af Cloth Room
Klik på " klud Room " fanen øverst og derefter klikke på '' Simulere ", og kalde det, hvad du vil, og klik derefter på "OK". Klik på " Clothify " knappen, og derefter i dialogen , der åbnes skal du vælge , hvilke objekter i den scene, du ønsker at bruge som klud i simuleringen. Klik på " OK. " Næste , klik på " Collide Against " knappen, og fra de muligheder, vælge objekter i scene, du vil kluden at kollidere imod ( ikke passere igennem) . Vælg " Body" på figuren og gulvet . Du kan fravælge " Hands ", som deres bevægelse ofte bliver filtret ind i kluden. Klik på " OK" igen, og klik derefter på " Beregn Simulation . " Det kan tage lidt tid, afhængigt af dit system . Når det gøres du har en simulation klar til at blive gjort .