Du kan konvertere din iTunes-musik database til et format kompatibelt med Half- Life Disc Jockey program. Når lydfiler konverteres , kan du afspille dem i enhver Half- Life baseret spil ved hjælp af HLDJ ansøgningen. Når du bruger HLDJ det bruger in-game audio system, så lydfilerne skal være i det rigtige format med meget specifikke specifikationer . Når du spiller en Half -Life -baserede spil, skal lyden være en WAV-fil kodet ved 8.000 Hz med en 16 -bit sample rate og mono. For spil baseret på Half- Life 2 Source motor, kan WAV-filer kodes ved 11.025 Hz , 16- bit og mono. Instruktioner
1
Launch iTunes på din computer . Klik på " Rediger" og derefter vælge " Indstillinger".
2
Klik på " Importer indstillinger" knappen på fanen Generelt i dialogboksen Indstillinger. Klik på drop -down menuen øverst og vælg " WAV Encoder ". Klik på den næste drop -down boksen og vælg " Custom" en dialogboks vises. Vælg enten 8,000 kHz - hvilket svarer til 8.000 Hz - eller 11,025 kHz, afhængigt af den version af Half -Life , du du ønsker at spille de sange i. Sæt Sample Size til " 16-bit ", og kanaler for at " Mono ". Klik på " OK" og klik på " OK " igen.
3
Klik på " Music" fra links til venstre i iTunes. Højreklik på en sang , som du vil bruge i HLDJ og vælg " Opret WAV Version ". Vent på statuslinjen øverst på skærmen for at vise processen er færdig. Gentag for alle de sange , du ønsker at spille i HLDJ .
4
Gem de konverterede WAV-filer til HLDJ audio biblioteket . Hvis du ikke ændre dette , da HLDJ blev installeret det er i install sted for HLDJ i en mappe kaldet "Audio . " For eksempel C: Program Files \\ HLDJ \\ Audio . Standardplaceringen for din iTunes-musik vil være C: . Users \\ ditbrugernavn \\ Musik \\ iTunes