| Hjem | Hardware | Netværk | Programmering | software | Fejlfinding | systemer | 
software  
  • Adobe Illustrator
  • animation Software
  • Antivirus Software
  • Audio Software
  • Sikkerhedskopiere data
  • brænde cd'er
  • brænde dvd'er
  • Datakomprimeringssystem
  • database Software
  • Desktop Publishing
  • Desktop Video
  • Digital Video Software
  • Drupal
  • Educational Software
  • Engineering Software
  • Fil Forlængelse Types
  • finansiel Software
  • Freeware, Shareware & Abandonware
  • GIMP
  • grafik Software
  • Home Recording Software
  • Microsoft Access
  • Microsoft Excel
  • Microsoft Publisher
  • Microsoft Word
  • Open Source Code
  • Anden Computer Software
  • PC spil
  • Photoshop
  • Portable Document Format
  • PowerPoint
  • præsentation Software
  • produktivitet Software
  • Quicktime
  • Remote Desktop Management
  • SQL Server
  • Skype
  • Software betaversioner
  • Software Consultants
  • Software Development Companies
  • software Licensing
  • regneark
  • Skat forberedelse software
  • Utility Software
  • Web Clip Art
  • Windows Media Player
  • Tekstbehandling Software
  •  
    Computer Viden >> software >> Educational Software >> Content
    Hvordan laver spil af Scratch Online
    Scratch er et programmeringssprog udviklet af livslang Kindergarten Group på MIT. Dets brugere opretter animationer , spil og næsten alt andet, de kan tænke på . Der er over en og en halv million programmer, der er blevet skabt for Scratch allerede , herunder klassiske spil som Mario og Frogger , samt unikke spil brugere er kommet op med . Du kan lave dit eget spil i Scratch med en vis planlægning og engagement. Ting du skal
    internetforbindelse
    Scratch program
    Scratch website login
    Vis Flere Instruktioner
    Lær Scratch
    1

    Open Scratch ved at dobbeltklikke klikke på ikonet på skrivebordet eller ved at klikke på det i Start-menuen. I Start -menuen , er dens standardplacering under " Alle programmer " og derefter " Scratch " og derefter " Scratch ". Du bør holde programmet åbent , mens du læser dette.
    2

    dig bekendt med Scratch layout . Øverst til højre kan du se scenen, hvilket er , hvad spillet vil se ud. Du kan flytte objekter rundt i ved at klikke og trække. I nederste højre er de sprites eller genstande , som du kan placere ind i spillet ved at trække dem til vinduet ovenfor. I venstre rude er de kommandoer, du kan bruge. Hver af disse kommandoer falder i en af ​​otte kategorier , som er anført i øverste venstre rude. I den midterste rude du faktisk oprette " programmering" af spillet ved at trække de kommandoer ind og oprette dem .
    3

    Lær hvordan du placerer programmering i forskellige dele af spillet . Alt programmeringen du skriver , skal være for enten Stage, som påvirker hele spillet i almindelighed, eller for specifikke sprites . Ved at klikke sprites i nederste højre rude eller ved at dobbeltklikke på dem i vinduet , kan du oprette kommandoer til at sprite . Du skriver kommandoer stat ved at vælge Stage ikonet i nederste højre rude.
    4

    dig bekendt med , hvordan kommandoer arbejde. Du kan ændre placeringen og retningen af ​​objekter i spillet , gør objekter bevæge sig og forsvinder , og reagere på ting spilleren gør, ligesom at klikke med musen og bruge tasterne på tastaturet. Du behøver faktisk ikke skrive de kommandoer , du vælger dem ved at trække den ønskede kommando fra venstre rude i midten af vinduet. Hvis du klikker på kommandoen, du " execute" det, eller gøre det køre i den fase , så du kan se, hvordan det virker. Du kan visuelt arrangere kommandoerne for at holde dem organiseret , men den rumlige arrangement påvirker ikke programmering, kun den måde kommandoerne fysisk forbindelse til hinanden påvirker dem. Kommandoerne er visuelt adskiller baseret på deres kategorier, så du kan fortælle hvordan man relatere dem til hinanden. Hvis du ikke forstår en kommando , skal du højreklikke på det og vælge " Hjælp ".
    5

    Bemærk især "Control " kommandoer . Du finder dem ved at klikke på " Control" -knappen i øverste venstre . Det er de kommandoer, du bruger til at styre alt i spillet . Her kan du lave arrangementer altid ske ved indpakning kommandoer i " Forever " kontrol . Du kan også bruge "hvis" kontrol, hvilket er meget vigtigt , du fortæller Scratch , at hvis én betingelse sker, bør det udføre de kommandoer indpakket i , at "hvis " kontrol . Betingelsen kan ved alt fra " Sensing " kategorien , og du kan bruge og /eller funktioner under " Operatører " kategori for at indstille flere forhold.
    6

    Brug kommandoen ", når [ grønt flag icon ] klikkede på " for at få instruktioner , hvis du foretrækker. Mange mennesker sætter vejledningen under det grønne flag , så den person ved hjælp af programmet kan få vejledningen når som helst. Når nogen klikker på grønne flag øverst til højre på Scratch spillet, uanset hvad du har skrevet , vil poppe op på skærmen.
    7

    Eksperimenter med kommandoerne. Se hvordan du kan styre objekter på skærmen . Prøv at oprette en gruppe kommandoer , der gør en sprite synes at løbe væk fra markøren på skærmen. Se om du kan lave en kat vende frem og tilbage eller køre rundt. Hav det sjovt at finde ud af , hvordan det fungerer .
    Plan og Opret
    8

    Plan ud af spillet , du ønsker at gøre . Du kan selv ønsker at skrive det ned og trække ud , hvordan det vil se ud. Du har brug for at vide, hvad målet er for spilleren , hvordan spiller når dette mål, og hvilke hindringer spilleren skal overvinde. Du kan oprette din egen version af et klassisk spil eller komme op med noget helt originalt.
    9

    Opret en enestående sprites , som du vil bruge. Du kan bruge fotos eller billeder , du opretter som sprites . Til at trække i en brugerdefineret sprite du klikke på knappen med en mappe og stjerne på den i nederste højre rude. Den beskrivelse, der popper op, når du holder musen over denne knap er " Vælg ny sprite fra fil . " Derefter navigere til hvor filen er på computeren og dobbeltklikke på den .
    10

    Klik på " File" menuen øverst på Scratch, og klik derefter på "Ny " for at åbne et nyt Scratch projekt.
    11

    klik på menuen "Filer" og klik på " Gem som". Du bør gå videre og gemme dit projekt med det samme. Sæt det et sikkert sted på din computer.
    12

    Opret din spil ved hjælp af hvad du har lært . Du vil støde på vanskeligheder regne ud hvordan man kan gøre tingene fungerer rigtigt, men det er bare en del af processen . Du kan altid tjekke den hjælp side ved at klikke på " Help" i toppen af ​​Scratch og derefter vælge "Help Side ". Så er der den online FAQ eller du kan sende dit spørgsmål på "All About Scratch " forum eller " Avancerede emner " forum. (se Resources)
    13

    Del dit spil, når du er færdig . Det gør du ved at klikke på "Del " menupunkt øverst i vinduet , og derefter indtaste dit Scratch login og password. Du kan give oplysninger om dit projekt i det vindue så godt , lige hvad tags ( vilkår) at knytte spil med og måske nogle grundlæggende vejledning .

    Forrige :

    næste :
      Relaterede artikler
    ·Sådan udskrives Greven af ​​et array i Python 
    ·Sådan oprettes dummyvariabler i SPSS 
    ·Sådan Læs To Factor ANOVA Output 
    ·Sådan fjerner et program navn fra installerede program…
    ·Pocket PC Bibelen Programmer 
    ·Mac Kvalitativ analyse Research Tools 
    ·Sådan Indføre Computer Training til tredje verdens la…
    ·Sådan aktiveres Rosetta Stone V3 
    ·Spil Creation Software for Kids 
    ·Sådan Link filer i Captivate 3 
      Anbefalede Artikler
    ·Sådan Tilføj et billede til et Skype Kontakt 
    ·Sådan oprettes en PowerPoint præsentation med Microso…
    ·Sådan foretages fejlfinding et Kodak Gallery Slideshow…
    ·Sådan Layer Shadow til Tekst 
    ·Sådan bruges ADP med QuickBooks 
    ·Sådan bruges Mine data Som LOPSLAG i Excel 
    ·Sådan bruges EZ- DUB Backup Restore 
    ·Sådan oprettes en formular i Excel 2003 
    ·Sådan Unprotect mp4-filer 
    ·Sådan fjernes Tabel linjer fra et Microsoft Word-dokum…
    Copyright © Computer Viden http://www.computerdk.com