Blender er et open -source 3D-modellering program, som du kan bruge til at oprette avancerede renderinger og animationer . Med Blender , kan du importere vektor illustrationer, som du oprettede i andre applikationer såsom Inkscape eller Adobe Illustrator. Du kan bruge vektorgrafik som en tekstur på enhver størrelse scene , fordi i modsætning pixel art , vil billedet ikke bliver sløret , når du forstørre det . Når du importerer vektor genstande ind Blender, de bliver så dynamisk og formbart som enhver anden genstand i programmet. Instruktioner
1
Start Blender ved at klikke på "Start", skrive " blender " i søgefeltet og derefter klikke på " Blender.exe " resultat .
2
Klik på " File " og derefter" Import ", når Blender belastninger.
3
Vælg" Scalable Vector Graphics "valgmulighed.
4
Punkt musemarkøren til" System " header i venstre side af skærmen, der laster og vælg det drev , der indeholder den vektor billede . Dette er normalt køre " C. "
5
Vælg den mappe, der indeholder vektorgrafik fra listen ved at dobbeltklikke på det.
6
Dobbeltklik på filen at åbne det i Blender.