Microsofts Flight Simulator 9 var bredt ændret af simulatoren bruger- community til at omfatte en bred vifte af lufthavne, der ikke er omfattet i hovedprogrammet eller kun dækkes i lyset detaljer af Microsoft. Denne lufthavn data er anvendeligt i Microsofts Flight Simulator X , men først efter det er blevet omdannet til den pågældende anvendelse . Det FSX program kan gøre størstedelen af ombygning , men nogle teksturer anvendes til FS9 lufthavne muligvis ikke være tilgængelige i FSX . At konvertere til lufthavnen helt , vil disse manglende teksturer skal udskiftes manuelt via en tredjepart lufthavn design editor. Når de nye teksturer er på plads, dog skal du være i stand til at nyde den nye lufthavn og dets placering uden problemer . Ting du skal Lufthavnshoteller design editor program
Vis Flere Instruktioner
1
Uddrag lufthavnen natur ind i den add-on scenery mappe til FSX . Mappen er placeret i den mappe, hvor du har installeret programmet . Brug en ny mappe for hver enkelt lufthavn , udvinde både natur og tekstur mappe inde ved at højreklikke på filnavnet og vælge " Extract Here " valgmulighed.
2
Indlæs FSX programmet ved hjælp af ikonet på skrivebordet eller programmenuen ved at klikke på "Start" knappen på værktøjslinjen .
3
Klik på "Indstillinger " under "Indstillinger " i menuen. Vælg " Scenery Library", og derefter vælge " Tilføj Area" for at åbne en fil explorer . Naviger til " Addon Scenery " mappe , og klik derefter på den mappe, du oprettede til lufthavnen. Klik på et tomt sted i mappen lufthavnens lister for at lukke listen . Klik på " OK" knappen og derefter på "OK" igen for at bekræfte lufthavnen valget i FSX
4
Vent FSX at genopbygge landskabet området ved at indlæse lufthavnens elementer fra FS9
. .
5
Brug " World" menu til at vælge den nyligt tilføjede lufthavnen. Vent til lufthavnen for at indlæse, og vælg derefter et fly til at bruge. Tag , og undersøge lufthavnen elementer for eventuelle manglende teksturer . En manglende konsistens vil være præget af en sort firkant og indikerer, at FS9 lufthavn, der anvendes tekstur ikke var forenelig i format med FSX . Bemærk de forskellige modeller , uden teksturer knyttet til udskiftning.
6
Start din FSX lufthavn design editor program. Der er flere design programmer frit tilgængelige til download , hvoraf to er anført i afsnittet Ressourcer . Programmerne fungerer meget som en CAD-program gør med hver modellerede objekt vises i design arbejdsområdet og teksturer for modellen er vedlagt som model attributter.
7
Indlæs lufthavn, du konverterer til lufthavnen design program som en FSX lufthavn . De sorte firkanter vil være til stede , når du se lufthavnens modellerne med teksturen indstilling på .
8
Tænd tekstur indstilling, og vælg derefter hver af de sorte firkanter på de forskellige untextured modeller. Gå til tekstur menu i programmet, og vælg en erstatning tekstur fra den eksisterende FSX textures . Anvende de nye teksturer til modellen , og derefter gemme lufthavnen igen som en FSX lufthavn fil med BGL fil forlængelse bruges til lufthavnene.
9
Genstart FSX og indlæse lufthavnen som din start lufthavnen . Tag i et plan , og undersøge lufthavnen. Alle de forsvundne teksturer vises som sorte bokse før skulle nu have en tekstureret belægning .