Bethesda Software brød PC gaming records med udgivelsen af The Elder Scrolls IV: ? Oblivion , et spil, der foregår i en dynamisk fantasiverden. Spillere kan strejfe farlige skove og dungeons i en søgen efter at opdage en skjult kongelig arving, og genoprette balancen i et kongerige i fare. Efter succesen med denne udgivelse, udgivet Bethesda Knights of the Nine , en udvidelsespakke til det originale Oblivion spil. Når du har købt og installeret, Knights of the Nine tilføjer nye quests , figurer og plyndre til spiloplevelsen . Instruktioner
Quest Log
1
Start Oblivion spil-klienten . Når i spillets verden , er Knights of the Nine ikke automatisk begynde. Du bliver nødt til at udløse jagten prompter ved at spille .
2
Walk gennem byer og markedspladser og lytte til samtaler foregår omkring dig. Dette gøres bedst i dagtimerne fase af spillet , da flere tegn roaming om end om natten , hvor mange sover.
3
Vent ikke-spilbare figurer ( NPCs ) converse om et angreb på " kapel i Anvil . " Overhører diskussionen vil opdatere din søgen log , og beder dig om at rejse til Anvil . Du skal forblive i auditive vifte af samtalen i mindst et par sekunder for din søgen log for at opdatere.
4
Engage tegn i samtalen , hvis du ikke overhøre de " kapel i Anvil " diskussion . På en pc , skal du klikke venstre på et tegn og tryk på " Space"- knappen for at begynde at tale til dem. Dette bringer et udvalg af potentielle konversation emner.
5.
Vælg " Rygter " emne. Tegnet vil nævne angrebet på Anvil kapel. Dette vil også opdatere din søgen log.
Rejser
6
Rejser til byen Anvil . Anvil er beliggende i den sydvestlige del af kongeriget Cyrodiil . Du kan rejse derhen enten til fods, hesteryg ( hvis du ejer en mount) eller gennem hurtig rejse ved at åbne i spillet kort og klikke på Anvil fra byens ikon.
7
Indtast vigtigste byport og følg vejen til venstre mod Anvil Slot.
8
Find kapel på højre side af vejen . Dens fulde navn er kapellet Dibella , og det er beliggende i område af byen er kendt som Chapelgate .
Conversation
9
Approach vagten stående udenfor kapel døre . Han vil blive placeret i nærheden af en anden NPC kendt som profet.
10
Tal med vagten ved at klikke på ham og trykke på " Space"- knappen for at aktivere en samtale.
11 < p > Klik igennem betjentenes dialog muligheder, indtil han advarer dig ikke at komme ind i kapellet ", medmindre du har en stærk mave. " Dette vil begynde den første streng af Knights of the Nine quests , kendt som " Pilgrimage . "