| Hjem | Hardware | Netværk | Programmering | software | Fejlfinding | systemer | 
Programmering  
  • C /C + + Programming
  • Computer Programmeringssprog
  • Delphi programmering
  • Java programmering
  • JavaScript Programmering
  • PHP /MySQL programmering
  • Perl programmering
  • Python Programming
  • Ruby Programming
  • Visual Basics Programmering
  •  
    Computer Viden >> Programmering >> C /C + + Programming >> Content
    Hvordan man laver en Geometry Calculator i C + +
    C + + er et programmeringssprog , lykkes C , der blev udviklet af Bjarne Stroustrup mellem 1983 og 1985 . Fordi dette sprog systemet ikke er platform -afhængig , C + + er stadig en af ​​de mest anvendte programmeringsværktøjer til brugere i alle operativsystemer. Dette programmeringssprog giver en hurtig og nem måde at skabe hurtige programmer. Som sådan kan du oprette din egen geometriberegningstilstanden med C + + sprog. Sørg for at du har et program , såsom Microsoft Visual Basic eller DevC + +, der giver dig mulighed for at skrive denne særlige kodesprog . Ting du skal
    C + + compiler
    Vis Flere Instruktioner
    1

    Download en C + + compiler til at hjælpe dig med at oprette din geometri lommeregner. Microsofts Visual Basic, Code :: Blocks , DevC + + og Cygnus Solutions ' cygwin compilere er alle gratis for brugerne at downloade og bruge . DevC + + er faktisk en integreret udviklingsmiljø (IDE ), men udstyret med mingw havneby GCC compiler. At vælge den rigtige compiler er strengt op til dig , da de alle udfører på samme grundlæggende måde.
    2

    Åbn din compiler program og starte en ny ansøgning dokument. Vælg den ønskede type projekt til dette, som er typisk mærket som en konsol applikation bygge. Vent til din compiler til at indlæse de nødvendige værktøjer til dette projekt.
    3

    Tilføj den første del af koden til din compiler redaktør skærm. Du skal angive en integration for iostream , en input -og output- mediebibliotek og de ​​cmath biblioteker. Derudover, er du nødt til at medtage en indledende budskab til dine brugere. Brug en kode som denne for opsætning : Hej

    # include # include

    using namespace std ;

    int titel ( ) { bindestreg ( ) cout << " Introducing : \\ n"; cout << " Matts Geometri Calculator \\ n"; cout << " Bygget i August 2011 \\ n"; bindestreg ( );}
    < br > 4

    Giv dine brugere med en liste af muligheder efter programmets indledning. Denne geometri lommeregner giver brugerne to objekt muligheder for at løse . Dette er en typisk kode, som du kan bruge til næste afsnit af din compiler redigeringsvinduet :

    int optioner () { cout << " \\ n"; cout << " 1 - Circles \\ n" ,, cout << " 2 - Ret trekanter \\ n"; cout << "3 - Afslut \\ n"; cout << " \\ n"; bindestreg ( );}
    5

    Tilføj hver af de heltal og deres respektive formler . Koderne for beregning områderne cirkler og trekanter se noget som dette : Hej

    int cirkel ( ) { float r ; cout << " Hvad er din radius: ?" Cin >> r ; cin.ignore (); cout << " diameteren er : " << r * 2 << " \\ n"; cout << " omkredsen er:" << 3,14159 * 2 * r << " \\ n"; cout << " området er : " << 3,14159 * ( r * r ) << "\\ n" ;} < br >

    int trekant () { float s1 , flyde S2 cout << " Indtast længden på side 1: " cin >> s1 , cin.ignore (); cout << " Indtast længden på side 2: " cin >> S2 cin.ignore (); cout <<" længden af ​​den tredje side er: " ; cout << sqrt ( ( s1 * s1 ) + (S2 * s2) ) << "\\ n" ;}
    6

    Indsæt kode, der reagerer på de indledende handlinger dine muligheder del af programmet . Med andre ord , når brugerne vælger forskellige muligheder dette udløser de forskellige formler. Når brugeren vælger "2 ", "Højre trekanter " valgmulighed vises. Indsæt en tilpasselig kode ligner denne under de vigtigste tal : Hej

    int main () {title (); optioner (); int valg , cout << " Hvilket objekt vil du gerne til at beregne : ? " cin >> valg , cin.ignore () , mens (valg = 3 !) {if (valg == 1 ) { cirkel (); bindestreg (); optioner (); cout << " Hvilket objekt ville du gerne til at beregne : " cin >> valg , cin.ignore ( );} else if (valg == 2 ) { trekant (); bindestreg (); optioner (); cout <<" Hvilket objekt ? vil du gerne beregne : " cin >> valg , cin.ignore ( );}
    7

    Luk din program med et enkelt budskab til din seere ? . Vedhæft denne kode nederst på din compiler viewer : Hej

    } streg (); cout << " Farvel ! " Cin.get ( );}
    8

    Gem dit projekt. Klik på " Byg og Kør " valgmulighed på din lommeregner til at indlæse dit program i en kommandoprompt. Mac OSX compilere vil indlæse en in- program vindue der vil vise din arbejdstid ansøgning. Cycle gennem hver af de muligheder for at sikre din lommeregner er i fin stand.

    Forrige :

    næste :
      Relaterede artikler
    ·Hvordan man kan manipulere Strings i MFC 
    ·Hvordan man organiserer en liste ved hjælp Structs i C…
    ·Hvordan man kompilerer flere CPP Files 
    ·Hvordan man beregner en Matrix Transponering i C + + 
    ·Hvordan man laver en Geometry Calculator i C + + 
    ·Sådan dokument software Krav 
    ·Hvordan man laver en trykknap Synlig i Visual C 
    ·Sådan Design et digitalt ur 
    ·Sådan Tag en String fra et input fil og tilbageføre d…
    ·Sådan oprettes en C + + header fil 
      Anbefalede Artikler
    ·Sådan Læs den sidste linje i en fil i Python 
    ·Sådan Load en SQL fil i MySQL PHP Fra Query 
    ·Python Property Funktion 
    ·Sådan bruges Blender Grafik i Java 3D 
    ·Hvordan man laver en webside ved hjælp af HTML 
    ·Sådan Input værdi i Python 
    ·Sådan Konverter PHP til VB.NET 
    ·Sådan Opdatere en tabel i MySQL 
    ·Sådan Tilkald Block Uden Layout i Magento 
    ·Hvordan man kan udvikle Mobile Applications Brug af Mic…
    Copyright © Computer Viden http://www.computerdk.com