| Hjem | Hardware | Netværk | Programmering | software | Fejlfinding | systemer | 
Programmering  
  • C /C + + Programming
  • Computer Programmeringssprog
  • Delphi programmering
  • Java programmering
  • JavaScript Programmering
  • PHP /MySQL programmering
  • Perl programmering
  • Python Programming
  • Ruby Programming
  • Visual Basics Programmering
  •  
    Computer Viden >> Programmering >> Computer Programmeringssprog >> Content
    Syntaksfejl : Bad tabelerklæring
    De fleste programmeringssprog deler fælles syntaks og struktur. Dette er især tilfældet i C familie af sprog , som omfatter C, C + + og C #. Mens disse sprog deler samme syntaksregler , ikke hver erklæring eller udtryk er det samme . Erklæring af arrays i C eller C + +, for eksempel indebærer en anden erklæring end anvendt i C #. Forsøg på at bruge en forkert vifte erklæring i C # vil tvinge compiler til at kaste en "Dårlig tabelerklæring " fejl , før svigtende. Arrays

    Edb-programmer bygget på begreberne data og datatyper . Datatyper refererer til den type data, der tildeles en variabel og omfatter et heltal , et tegn eller en fraktioneret decimal . En særlig datatype er array . Et array er en samling af dataelementer gemt i samme variabelnavn , meget gerne en liste. Elementerne i array er tilgængelige via en nul- indekseret reference, der anvendes ved at indkapsle indekset i kantede parenteser , som i det følgende eksempel : Hej

    int my_array [5] = { 4, 5, 6, 7, 8 }; cout << my_array [4]
    C + + Array Type

    vifte datatype i C og C + + repræsenterer en samling af data, der er lagret i hukommelsen, støder op til hinanden . Hvis man forestiller computerens hukommelse som en række blokke , der hver repræsenterer en unik adresse , så hver erklæret variabel i et program fylder en række blokke , baseret på størrelsen af dataene. Når et array er erklæret , compileren afsætter en lineær række af blokke , der kan holde hvert dataelement tilstødende fra hinanden. Et array i C og C + + er virkelig en reference til det første punkt på listen, og tjener således som et grundlæggende hukommelse reference.

    Objekter og Array Typer i C #

    andre programmeringssprog såsom C #, arrays arbejde lidt anderledes. C # er et fuldt objektorienteret programmeringssprog. Alt i C # , med undtagelse af skalarer (såsom heltal og tegn ) er et objekt. Det betyder , at i stedet beskæftiger sig med en reference til hukommelse, du beskæftiger sig med et objekt, der tilføjer funktionalitet til array. Med dette i tankerne , arbejder erklære et objekt i objekt -orienteret programmering anderledes end at erklære grundlæggende datatyper i proceduremæssig programmering .
    Bad Array Declerator

    Når erklære et array i sprog såsom C # , skal array erklæring erklæring følge en bestemt syntaks . Den "nye " søgeord skal anvendes , samt de firkantede parenteser skal følge datatypen erklæring , ikke variabelnavnet. Det følgende eksempel illustrerer forskellen mellem erklære arrays i C # og C + + . Brug af den forkerte deklarationssyntaks i C # vil resultere i en " Bad tabelerklæring " fejl

    /* C + + * /int my_array [ 5] . //Vifte af 5 elementer

    /* C # * /int [ ] my_array = new array [ 5 ] //vifte af 5 elementer

    Forrige :

    næste :
      Relaterede artikler
    ·Sådan tilføjes kolonner til GridView 
    ·Sådan Konverter String til Time in SQLite 
    ·Sådan tilføjes Lines til en Combo Box 
    ·Turbo Pascal Tutorial 
    ·Sådan fjernes rute fra en ODM 
    ·Typer af Horn Clauses i Prolog 
    ·OWL API Tutorial 
    ·Sådan bruges Mirage OS 
    ·Sådan bruges en ListBox i en Query 
    ·Sådan ændre koden på Upper Case i OpenEdge Editor 
      Anbefalede Artikler
    ·Sådan Læs Int Fra fil i Python 
    ·Sådan vært en ASP Net Web Service Uden for IIS 
    ·Hvad er Time Kompleksiteten af ​​en dybde -First Search…
    ·Sådan Læs Text Input From DOSBox Med Perl 
    ·Sådan Beregn enorme antal i Python 
    ·Sådan får du adgang Macro Programmering 
    ·Sådan Undelete root-kontoen til MySQL 
    ·Sådan Lær ActiveX programmering 
    ·Hjælp til Batch Programmering 
    ·Sådan bruges 3D-figurer i programmering 
    Copyright © Computer Viden http://www.computerdk.com