Enhedslisten 3D er et spil udvikling motor skabt af Unity Technologies til Windows og Mac OS X operativsystemer. Unity 3D giver mulighed for oprettelsen af spil , der kan anvendes til computere , spillekonsoller og smartphones . Spil udviklet med Unity 3D er konstrueret med scripts og programmeringssproget C # . Spil objekter er manipuleret i Unity 3D ved at anvende numeriske værdier til " Transform " variable . Ved at oprette en floating-point variabel , er det muligt at flytte et objekt ved en konstant hastighed. Instruktioner
1
Indtast følgende kode i dit spil script til at oprette en konstant hastighed variabel : Hej
var stant : float = x ;
2
Udskift . "x" med den numeriske hastighed værdi, du vil anvende på det bevægende objekt
3
Indtast følgende kode i scriptet på din objekt for at oprette en opdatering funktion: < br >
funktion update ( ) { }
4
Indtast følgende kode mellem parentes i opdateringen funktionen til at anvende den hastighed variabel til objektet : Hej
transform.position . x = transform.position.x + stant ,