Programmører bruger Unified Modeling Language ( UML ) til diagram databaser. I UML -format , repræsentere dig databasetabeller som kasser, og kolonner som rækker inden for hver kasse . Du tegne pile forbinder tabeller til at illustrere forholdet mellem klasser. Grænseflader, som du kan repræsentere bruge UML , tillader dig at angive, at en datatype , der er indeholdt i en tabel opfylder visse foruddefinerede og vilkårlige kriterier. Da en database model normalt skal indeholde en kolonne i bogstaveligt hvert stykke data, der anvendes i et program , database ingeniører bruger database diagrammer til at reducere kompleksiteten , lette design processen og kommunikere deres designs til andre. Ting du skal
Paper
Blyant
Vis Flere Instruktioner
1
Tegn en høj rektangel til at repræsentere interface og dens medlemmer.
2
Skriv ordet "interface " på tværs af toppen af kassen . Place to < tegn til venstre og to > skiltene til sin ret .
3
Skriv navnet på grænsefladen , og tegne en vandret linje .
4
Liste hvert medlem af interfacet umiddelbart under den vandrette linje . Nogle programmører placere et + tegn umiddelbart før navnet på hvert medlem . Andre placerer et kolon efterfulgt af en forkortelse til at betyde datatypen for hvert enkelt medlem .