Netværk er blevet en af de grundlæggende funktioner i computere , både tilslutning til lokalnet og tilslutning til andre værter og servere over internettet. Klasser giver programmører med koden for netværksgrænseflader , så deres kode kan sende data over netværk . Klasser
Klasser indeholder koden for programmører til at skabe et objekt , en struktur af kode, der kan tage i data , udføre funktioner med det og returnere data til hovedprogrammet. Programmører kan skrive deres egne klasser, men programmører, der gør klasser, der udfører nyttige opgaver ofte gør , at kode til rådighed ( for cost eller gratis) for andre programmører til at bruge.
Interfaces
en grænseflade er en metode til overførsel af data mellem to enheder . Et eksempel er computerens grafiske brugergrænseflade . Du kan bruge dette til at fortælle computeren , hvad de skal gøre, og din computer bruger den til at vise dig, hvad det gør .
Network Interface Klasser
Netværk er et sæt af komplekse operationer , der kræver store mængder af kode. Netværksinterfacefejl klasser indeholder kode, der tager sig af networking detaljerne eller oprette en grænseflade mellem programmet og netværket . Programmører bruge disse i deres kildekode at skabe objekter , der sender data programmet giver dem , og giver programmet data, der sendes til den.