Bogstaverne du læser på denne side er på engelsk. Som en engelsk taler , kan du tage det for givet , at din computer og de programmer, du bruger, er mærket på engelsk. Dog er computere, som anvendes over hele verden . Derfor vil Java-programmører , der ønsker deres programmer for at være af international brug behøver at bruge ResourceBundle objekt. Navngivning dette objekt er en simpel proces . Locales
Fordi computere bruges over hele verden, er systemer, designet til at operere i en række forskellige sprog. Hvert sprog, som en computer er programmeret til at fungere kaldes en " locale ". Programmeringssproget Java kommer med en række af disse lokaliteter er bygget ind i en klasse kaldet " ResourceBundle ". Java-programmører kan få adgang til disse steder ved at instantiere en ny instans af ResourceBundle med de relevante parametre.
Current Locale
nuværende locale er et andet navn for lokale indstillinger at programmør ønsker at bruge i et bestemt program. Landestandarden programmøren vil bruge, er gemt i en instans af "Locale " objekt . Hvad præcis programmøren kalder denne locale objekt er helt op til programmøren . Programmøren navngiver locale objekt, når han erklærer det med syntaksen "Locale myCurrentLocale = new Locale ( locales ) ", hvor " myCurrentLocale " er navnet programmøren giver til Locale objekt, og " locales " er navnene på de lokaliteter du ønsker at bruge .
Resource Bundles
ResourceBundle klassen indeholder de nødvendige data til alle de forskellige lokaliteter . Når programmøren erklærer en ny ResourceBundle objekt , hvilke locales det trækker op vil afhænge af de lokaliteter programmøren anført i Landestandard objektet . Dette objekt er en af de parametre, som Java -programmør vil passere ind i ResourceBundle klassen til at hente de korrekte steder .
Navngivning
p Bare som programmør kan vælge hvilket som helst navn han vælger til Locale objekt, kan han vælge hvilket som helst navn for hans ResourceBundle objekt han vælger , når han erklærer det. Syntaksen er " ResourceBundle myResourceBundle = ResourceBundle.getBundle ( target - objekt , myCurrentLocale ) ", hvor " myResourceBundle " er det navn, du giver den ResourceBundle objektet og "target - objekt" er navnet på den klasse eller ejendom fil, som programmøren er at bruge ResourceBundle objekt.