3DS Max, formelt kendt som 3D Studio Max, er en tre- dimensionel animation software program. Sådan ændrer perspektivet af et 3D-objekt oprettes i grænsefladen , skal du animere et kamera. Kameraer i 3DS Max fungerer som øjne , og give et point-of -view , hvor at se objektet. De giver også bevægelse og perspektiv til scenen. At animere kameraerne , skal du oprette en sti for kameraet at bevæge sig langs . Instruktioner
1
Launch 3DS Max , og åbn det projekt, du arbejder på .
2
Klik på " Opret" i Command panelet. Vælg derefter " figurer" og "LINE ".
3
Anbring musen i grænsefladen , hvor du ønsker at kameraet vej til at begynde. Den " vej" er den linje af rejse , du ønsker at kameraet skal tage. Hold venstre musetast og flytte musen til at tegne stien.
4
Klik på " Rektangel " form i Object Type panel. Brug derefter musen til at placere figuren i midten af stien.
5.
Gå tilbage til Command panelet , klik på " Opret " og " Kameraer " og klik på "Target Camera" mulighed.
6
Træk kameraikonet over feltet med musen.
7
Vælg kameraet på stien med din mus. Vælg " Motion " fanen i Command panelet
8
Klik på " Position: Path Constraint " . Mulighed i Motion fanen. Tildel Position Controller åbnes.
9
Klik på " Path Constraint " i Assign Position Controller vinduet. Klik derefter på "OK".
10
Tryk på " Get Path "-knappen i Udrulning vinduet. Derefter med trådkorset , klik på stien. Kameraet er nu animeret . Tryk "C" på tastaturet for at se kameraet i aktion.