| Hjem | Hardware | Netværk | Programmering | software | Fejlfinding | systemer | 
software  
  • Adobe Illustrator
  • animation Software
  • Antivirus Software
  • Audio Software
  • Sikkerhedskopiere data
  • brænde cd'er
  • brænde dvd'er
  • Datakomprimeringssystem
  • database Software
  • Desktop Publishing
  • Desktop Video
  • Digital Video Software
  • Drupal
  • Educational Software
  • Engineering Software
  • Fil Forlængelse Types
  • finansiel Software
  • Freeware, Shareware & Abandonware
  • GIMP
  • grafik Software
  • Home Recording Software
  • Microsoft Access
  • Microsoft Excel
  • Microsoft Publisher
  • Microsoft Word
  • Open Source Code
  • Anden Computer Software
  • PC spil
  • Photoshop
  • Portable Document Format
  • PowerPoint
  • præsentation Software
  • produktivitet Software
  • Quicktime
  • Remote Desktop Management
  • SQL Server
  • Skype
  • Software betaversioner
  • Software Consultants
  • Software Development Companies
  • software Licensing
  • regneark
  • Skat forberedelse software
  • Utility Software
  • Web Clip Art
  • Windows Media Player
  • Tekstbehandling Software
  •  
    Computer Viden >> software >> animation Software >> Content
    Tutorial for Full Body Animation i Flash
    Indtil udgivelsen af ​​Adobe Flash CS4 , der indførte den Bone Tool, skaber hele kroppen animationer simulerer bevægelsen af ​​mennesker og dyr i Flash var vanskeligt . Så meget, at de fleste designere skabte disse typer af animationer i andre animation programmer og importerede dem i deres Flash-film . De Bone Tool animerer objekter ved hjælp af Inverse kinematik ( IK ), der simulerer " ende bevægelse" for at animere leddene og ekstremiteter. Forberedelse Grafik til Bone Tool

    IK animation kræver en individuel grafik til hvert organ segment ( overarme , underarme , lår, underben , og så videre ), du vil animere. Du kan tegne disse i Flash, men Flash er tegneværktøjer er ikke alle, sofistikeret. I de fleste tilfælde vil du have bedre held at skabe grafikken i Illustrator, CorelDRAW eller andet program til vektortegning , at eksporten til Adobes AI format. Eller du kan bruge et stykke af clipart og bryde det i segmenter i et tegneprogram. Jo flere segmenter, du opretter ( hoved og hals , talje og overkrop ), jo mere virkelighedstro liv din animation .
    Tegning Kropsdele i Flash

    Når tegning din krop dele i Flash , tegne hvert segment på det samme lag. Placer dine led ( knæ , albuer, ankler ), hvor du vil have dem i første position , eller " positur, " af animationssekvensen . Konverter alle kroppens segmenter til film symboler.
    Import Kropsdele

    Hvis du bruger en vektor tegneprogram , gemme dine segmenterede krop til Illustrator AI -formatet . Importer AI fil i en Flash-film . Flash viser en dialogboks hvor du kan styre, hvordan grafiske import. Vær sikker på at importere til ét lag og på scenen (ikke biblioteket ) . Ellers er du nødt til at samle grafikken på scenen. Flash importerer alle de segmenter som filmen symboler.
    Tilslutning Bones

    Tid til at forbinde de segmenter med Bone Tool. Vælg Bone Tool og tegne knogle segmenter, eller " IK knogler, " fra fælles til fælles , skaber formulere leddene, eller " IK kæder. " For eksempel, på en hofte til tå IK kæde, vil du tegne en IK knogle fra hoften til knæet , en anden fra knæet til anklen , og en mere fra anklen til enden af foden ( tæerne ) . Gentag denne proces for hver gruppe af kropsdele , du ønsker at animere.
    Gør det Move

    For at animere alle disse IK kæder , kan du oprette en serie af " udgør. "For hver IK kæde du opretter , Flash indsætter et nyt lag på tidslinjen , navngivning dem " Armature_1 "," Armature_2 , "og så videre , i den rækkefølge du opretter kæderne. At foretage en IK kæde flytte, indsætte en ny pose i rammen på ankeret laget til denne kæde, og derefter vælge og flytte leddene i kæden til endestillingen af bevægelsen. Gentag denne proces for hver IK kæde , du vil animere . Du kan tilføje så mange rejser til et IK kæde som din ønsker.

    Forrige :

    næste :
      Relaterede artikler
    ·Sådan installeres Animerede Baggrunde 
    ·Sådan styre, hvor mange Cores Maya Bruger 
    ·Sådan Break en computer Addiction 
    ·Sådan oprettes en Poser figur 
    ·Forskellen mellem Flash & Shockwave 
    ·Hvordan får jeg Flash Video Ikke at Loop CS4 
    ·Hvordan laver 2D computeranimationer 
    ·Hvordan laver Sprite animationer 
    ·Hvordan laver Animation Vulkaner 
    ·Sådan sparer en dynamisk klud i Poser 7 
      Anbefalede Artikler
    ·Sådan bruges procent på en lommeregner 
    ·Sådan oprettes Engineering makroer i Excel 
    ·Sådan Konverter skrifttype til linje i MS Word 
    ·Hvordan laver Underwater Bygninger i Minecraft 
    ·Adobe Acrobat 8 ​​Tutorials 
    ·Hvordan til backup af et system i Linux 
    ·Sådan Juster objekter på en kurve i Illustrator 
    ·Sådan Edit Iso.Img filer med Nero 
    ·Hvordan man kan sænke dit Ping i Warcraft 
    ·Hvordan laver Prøve Versions Spil i fuld spil 
    Copyright © Computer Viden http://www.computerdk.com