Maya er en tredimensionel udarbejdelsen software, der bruges til at skabe video- spil og film. Realiseringen af et Halo karakter i Maya kræver, at du først beslutte det tegn, du vil oprette. Ønsker du at lave en spartansk , en af Covenant løb eller en oversvømmelse karakter? Hver kræver en anden skelet og flåning . Dette trin for trin proces vil hjælpe dig med at udvikle din karakter. Ting du skal
Maya software
Halo skærmbilleder
Paper
Blyant
Vis Flere Instruktioner
Hvordan laver Halo Character Creations for Maya
1
Sketch ud ideer til din Halo karakter på papir først. Brug referencepunkter fotos til at få en fornemmelse for design sprog af de forskellige racer. Menneskeheden magert mod kantede rustning og taktile uniform . The Covenant Empire udnytter kantede rustning og vil sandsynligvis bruge et minimum af tøj under rustning. The Flood har store pustler og fangarme kommer ud af forskellige områder.
2
Dobbeltklik på Maya ikon. Hvis du ikke har oprettet Maya til automatisk at starte et nyt projekt , gå til " File " og klik på "Nyt projekt" . Find " Polygon " knappen på værktøjslinjen og vælge en grundlæggende rektangel.
3
Shape polygonen. Klik og træk på de knudepunkter til at forme polygon i grove lemmer. Fortsæt med at lave polygoner til at skylle ud skelettet , indtil du har en meget uslebne leder model.
4
Forbedre model detaljer. Klik på "Rediger Mesh " og derefter vælge en af de maskepunkterne . Træk og forme polygon i en organisk form, der ligner en faktisk person eller fremmede . Hvis du vil oprette pustler på syndfloden kan det være nemmere at vedhæfte en globus polygon på udlændingens rammen og derefter redigere masken , så det blander sig med den anden polygon.
5.
Tilføj rustning. Oprette en separat polygon. Rustning brystplade kan dannes med en flad , tynd firkant . Dernæst redigere masken , så den stemmer overens med brystet af figuren, at du ønsker at bære rustning.
6
Tilføj våben. Rifles bør begynde med en firkant. Følg ved at redigere masken til at sætte i tønden , klip godt og foran syne.