| Hjem | Hardware | Netværk | Programmering | software | Fejlfinding | systemer | 
software  
  • Adobe Illustrator
  • animation Software
  • Antivirus Software
  • Audio Software
  • Sikkerhedskopiere data
  • brænde cd'er
  • brænde dvd'er
  • Datakomprimeringssystem
  • database Software
  • Desktop Publishing
  • Desktop Video
  • Digital Video Software
  • Drupal
  • Educational Software
  • Engineering Software
  • Fil Forlængelse Types
  • finansiel Software
  • Freeware, Shareware & Abandonware
  • GIMP
  • grafik Software
  • Home Recording Software
  • Microsoft Access
  • Microsoft Excel
  • Microsoft Publisher
  • Microsoft Word
  • Open Source Code
  • Anden Computer Software
  • PC spil
  • Photoshop
  • Portable Document Format
  • PowerPoint
  • præsentation Software
  • produktivitet Software
  • Quicktime
  • Remote Desktop Management
  • SQL Server
  • Skype
  • Software betaversioner
  • Software Consultants
  • Software Development Companies
  • software Licensing
  • regneark
  • Skat forberedelse software
  • Utility Software
  • Web Clip Art
  • Windows Media Player
  • Tekstbehandling Software
  •  
    Computer Viden >> software >> animation Software >> Content
    Hvordan modellen et værelse i 3D Studio Max
    Modeling ethvert objekt i 3D Studio Max begynder med ændringen af ​​grundformer . Box modellering kan især anvendes til at fremstille enkle eller komplekse modeller alt fra positionering og ændring af et sæt af kasser . Modellere et rum i 3D Studio Max kan gøres hurtigt og effektivt gennem brug af kassen modellering, skaber en række overflader, der tilsammen skaber en grundlæggende værelse , som du kan bygge videre på. Ting du skal 3D Studio Max
    Vis Flere Instruktioner
    1

    Fremhæv Top View gitteret ved at højreklikke på det med musen. Vælg " Standard primitiver " fanen i create panelet på højre side af brugergrænsefladen ved at åbne fanen med kuglen på det. Vælg " Box" form. Retur til Top View og træk musen langs visningen porten næsten fylde visningen med en kasse. Dette vil tjene som dit værelse gulv .
    2

    Vælg Rediger fane på rigtige for din boks ved at klikke på fanen som ligner en buet rør . Indstil parametrene af kassen til en længde på 300 , en bredde på 300 og en højde på 5 , og i hans navn torv, hvor dit objekt har navnet " Box" ændre navn til " Floor" bedre at kunne identificere formen . Vende tilbage til en visning port , og tryk på "Z" knap for at centrere boksen i visningen port. Klik på " Move " knappen i topmenuen ( formet som krydser pile) , og højreklik på " X, Y, Z indstillinger" i den absolutte verdenselite på farten Transform Type -In valgboksen , der åbnes. Centrer kassen på ristene .
    3

    Aktiver forfra fuld skærm ved at højreklikke på forfra porten og derefter klikke maksimere knappen nederst til højre på skærmen . Panorer visningen af gulvet nedad for at give mere plads til at arbejde ved at holde den midterste museknap og trække gulvet nedad. Opret væggene ved at vælge " Rektangel " form under Splines fanen. Tegn et rektangel til at repræsentere væggen i dit værelse , ved hjælp af gulvboksen som en guide for bredden , og vælg en højde, der næsten fylder udsigten port. Ændre rektanglet ændre længden til 200 og bredden til 300 . Sørg for, at gulvet og i bunden af ​​muren er stangede sammen.
    4

    Opret et vindue i væggen ved at vælge rektangel form og fravælge feltet " Start ny Shape ". Tegn den ønskede vindue form i din væg . Tryk minimere knappen nederst på skærmen for at vende tilbage til en fire -vejs visning . Vælg væggen klik derefter på " Rediger "-kolonnen. Vælg " Extrude " fra pull -down søjle og ændre beløbet til 5 for at tilføje dybde til vinduet. Navngiv objektet "Wall Back ", og klik derefter på Flyt væggen , indtil det er på bagsiden af gulvet.
    5.

    Aktiver venstre visning, maksimere til fuld skærm, og derefter oprette venstre væg ved hjælp af en kasseform . Ændre væggen til en længde på 200 , bredde 300 , og højden af 5. . Navngiv ny mur "Wall venstre" og derefter flytte det til venstre side af gulvet. Opret en dør i væggen ved hjælp af den samme proces , som du gjorde i at skabe vinduet.
    6

    Opret de to andre vægge ved hjælp af samme proces som "Wall Left ". Derefter oprette et loft ved hjælp af gulvet skabelsesprocessen at fuldføre rummet.

    Forrige :

    næste :
      Relaterede artikler
    ·Sådan Load Sound Lydstyrke i Flash 
    ·Sådan geninstalleres Photo- Booth 
    ·Software til Making Cartoons 
    ·Hvordan man laver en Kontakt formular i Dreamweaver 
    ·Sådan eksporteres som en OBJ fra Maya 
    ·Hvordan man laver en Racing spil i Flash 
    ·Sådan ændres tekst i Flash-filer 
    ·Sådan oprettes video i Adobe Flash CS4 
    ·Sådan fjernes en Transparent objekt fra SWF 
    ·Tutorial til at designe Daylight Med 3ds Max Design 
      Anbefalede Artikler
    ·Sådan Fit To Word-dokumenter i et vindue 
    ·Sådan bruges Publisher 2007 til Print adresser på pos…
    ·Camtasia Tutorials 
    ·MS SQL Server Styrker & svagheder 
    ·Sådan åbner VNP på en Remote Desktop 
    ·Sådan Flet Mail i Microsoft Word 2008 
    ·Sådan bruges Quick Guide i Microsoft Project 2007 
    ·Sådan Bill af procenter i QuickBooks 
    ·Adobe Encore Vs. Premiere 
    ·Sådan Transfer en m2ts til en DVD Format 
    Copyright © Computer Viden http://www.computerdk.com