| Hjem | Hardware | Netværk | Programmering | software | Fejlfinding | systemer | 
software  
  • Adobe Illustrator
  • animation Software
  • Antivirus Software
  • Audio Software
  • Sikkerhedskopiere data
  • brænde cd'er
  • brænde dvd'er
  • Datakomprimeringssystem
  • database Software
  • Desktop Publishing
  • Desktop Video
  • Digital Video Software
  • Drupal
  • Educational Software
  • Engineering Software
  • Fil Forlængelse Types
  • finansiel Software
  • Freeware, Shareware & Abandonware
  • GIMP
  • grafik Software
  • Home Recording Software
  • Microsoft Access
  • Microsoft Excel
  • Microsoft Publisher
  • Microsoft Word
  • Open Source Code
  • Anden Computer Software
  • PC spil
  • Photoshop
  • Portable Document Format
  • PowerPoint
  • præsentation Software
  • produktivitet Software
  • Quicktime
  • Remote Desktop Management
  • SQL Server
  • Skype
  • Software betaversioner
  • Software Consultants
  • Software Development Companies
  • software Licensing
  • regneark
  • Skat forberedelse software
  • Utility Software
  • Web Clip Art
  • Windows Media Player
  • Tekstbehandling Software
  •  
    Computer Viden >> software >> animation Software >> Content
    3-D Studio Max Car Tutorial
    3 -D Studio Max er en modellering og animation program, der gør skabelsen af 3-D objekter nemt, når en skabelsesproces følges. Modeling biler bruger Max er simpelthen et spørgsmål om at ændre en række former til at passe de visuelle elementer i et køretøj. Du kan oprette modeller med så lidt eller så mange detaljer som du ønsker , ved hjælp af Max teksturering system til at genskabe udseendet af avancerede lakeringer og materialer og belysning din model til perfektion til destruktion i 2-D fotorealistisk kvalitet eller indarbejde det ind i en animation til brug i ethvert medium . Box Modeling en bil

    Box modellering er en grundlæggende 3-D modellering teknik kan anvendes i 3-D Studio Max som består af ændre en polygonal boks ind formen på din modellerede objekt. Til at begynde din boks model af en bil, du bliver nødt til at placere en boks ind i Maxs viewport . Start med 6 x 6 box segmenter for enkelhed, hvilket giver dig en overflade bestående af 216 redigerbare kvadrater.

    Konverter kassen til redigerbare polygoner , ved hjælp af menuen , der åbnes, når du højreklikker på kassen. Vælg de polygoner , som vil gøre din forreste ende af bilen og extrude dem som en gruppe fra kroppen af ​​terningen. Når du har trukket den forreste ende ud fra kroppen et par kasseprofiler , vælg toppunktet underniveau fra værktøjssæt menuen til højre for dit arbejdsområde , og flyt punkter i polygoner til at forme den forreste ende i en hætte -lignende form.

    Opret frontglasset af din bil ved at vælge polygoner , hvor glasset vil være, og indsatte dem lidt , ved hjælp af en 1,0 inset værdi. Dette bør skabe et kig som om glasset er let indrammet af karosseriet. For yderligere at give illusionen af ​​indrammede glas , anvende en facet til polygoner med en lille højde værdi på -0,5 . Brug den samme proces til at skabe nogen andre vinduer til bilen.

    Opret hjulkasserne bruger Boolean Compound Object og skabe 4 cylindre . Brug " Rediger Geometry > vedhæfte " menuen for at gøre hjulene et enkelt objekt . Processen vil efterlade 4 tomme hjulkasser klar til dækkene. Du kan ændre hjulkassen hjælp facet funktion og en højde på 0,5 for at give indtryk af en solid hjulkasse .

    Opret dæk fra en affasning cylinder og en ekstruderet Ngon skabt gennem menuen placeret på " figurer > splines > Ngon . " En Ngon er en smart genvej geometri, der vil genskabe udseendet af slidbaner for dig.

    At oprette grillen på forsiden af din bil , tilføje nye kanter til de forreste polygoner ved at vælge de polygoner , og ved at anvende Connect indstilling, og derefter presse grill dele som forlygterne. Du kan oprette kofangere bruger select og extrude metode der anvendes til front-end .
    Model Texturing

    Når du har oprettet din bil, teksturering køretøjet kan gøre en stor smule forskel i den endelige kvalitet. 3 -D Studio Max leveres med avancerede texturering værktøjer, der er velegnede for materialerne en bil er lavet af . Da du kun har modelleret det ydre af bilen , du ønsker at bruge et ikke gennemsigtigt glas tekstur for dine vinduer. Ved hjælp af en formørket tekstur du kan simulere en anvendt tonet . Metalliske materialer er let tilgængelige for strukturering bilens sider, og en krom tekstur er egnet til kofangere . Brug gummi tekstur for dækkene , og du kan gøre en bil med textures , der ligner de anvendte materialer i den faktiske køretøjer .
    Belysning og Rendering

    Belysning Deres model for præsentationen er muligt ved hjælp af 3-D Studio Max så godt. Du kan vælge fra en bred vifte af lette typer , placere dem hvor som helst omkring din model for at få de nøjagtige lyseffekter , du ønsker . Når du har gennemført teksturering og belysning , kan du placere et kamera og gøre modellen til at få et billede , eller eksportere modellen i en af ​​de mange grafiske formater til brug i en anden grafik eller animation program .

    Forrige :

    næste :
      Relaterede artikler
    ·Hvordan laver hjemmesider med Flash CS5 
    ·Easy Animation Software for Kids 
    ·Hvordan laver animeret tekst 
    ·Sådan downloader programmer til at skabe animationsfil…
    ·Sådan bruges Gradient i Animation 
    ·Sådan oprettes et klik igennem på Flash 8 
    ·Sådan Edit SWF-filer gratis 
    ·Hvordan laver man en animeret GIF Med ImageReady 
    ·3D Studio Max 9 Tutorials 
    ·Sådan oprettes en Preloader i Flash 8 
      Anbefalede Artikler
    ·Sådan Konverter Photoshop bitmaps til Illustrator-file…
    ·Sådan oprettes en god Brochure 
    ·Sådan filtrerer en liste Microsoft Excel med begrænsn…
    ·Sådan fjernes Optix Pro 
    ·Hvordan man laver en Food Chart i Excel 
    ·Sådan oprettes rapporter fra Quicken 
    ·Sådan fjernes VMware Tools 
    ·Sådan aktiveres en produktnøgle i Vista 
    ·Sådan Konverter en E-bøger VBK til en PDF 
    ·Fordele & Ulemper ved Tele - Immersion 
    Copyright © Computer Viden http://www.computerdk.com