| Hjem | Hardware | Netværk | Programmering | software | Fejlfinding | systemer | 
software  
  • Adobe Illustrator
  • animation Software
  • Antivirus Software
  • Audio Software
  • Sikkerhedskopiere data
  • brænde cd'er
  • brænde dvd'er
  • Datakomprimeringssystem
  • database Software
  • Desktop Publishing
  • Desktop Video
  • Digital Video Software
  • Drupal
  • Educational Software
  • Engineering Software
  • Fil Forlængelse Types
  • finansiel Software
  • Freeware, Shareware & Abandonware
  • GIMP
  • grafik Software
  • Home Recording Software
  • Microsoft Access
  • Microsoft Excel
  • Microsoft Publisher
  • Microsoft Word
  • Open Source Code
  • Anden Computer Software
  • PC spil
  • Photoshop
  • Portable Document Format
  • PowerPoint
  • præsentation Software
  • produktivitet Software
  • Quicktime
  • Remote Desktop Management
  • SQL Server
  • Skype
  • Software betaversioner
  • Software Consultants
  • Software Development Companies
  • software Licensing
  • regneark
  • Skat forberedelse software
  • Utility Software
  • Web Clip Art
  • Windows Media Player
  • Tekstbehandling Software
  •  
    Computer Viden >> software >> animation Software >> Content
    Adobe Flash Animation Tutorial
    Flash, som er udviklet af Macromedia, er nu ejet og videreudvikles af Adobe. Flash er kraften bag mange hjemmesider, der har en fantastisk animerede effekter . Flash giver brugerne mulighed for at skabe multimedieindhold til deres hjemmesider , der spænder fra simple animerede bannere til film og spil. Oprettelse Flash objekter til din hjemmeside ved hjælp af Adobes Flash CS3 er ikke svært , når du har styr på et par grundlæggende i softwaren. Kom godt i gang

    Skitse et par ideer på papir , såsom hvad du ønsker at opnå på din hjemmeside, hvis du ønsker at indkapsle spil og film , eller er ved at skabe en animeret figur vært for dit websted . Måske har du bare ønsker et par prangende bannere . Notere disse ideer på papir , skal du åbne din software og kigge under kølerhjelmen . Udforskning af menuerne vil hjælpe dig med at finde de funktioner, du behøver for at begynde at skabe .
    Opsætning Animation

    Saml alle grafik, du skal bruge til én mappe . Disse kunne være billeder , du har taget med et digitalt kamera, clipart du har fået fra internettet eller kunst arbejde, du har foretaget dig . Billeder og lyd , du får brug for din film eller animation projekt skal indsamles på ét sted for nem adgang.

    Bestem strukturen af din samlede film eller animation projekt. Åbn " Property Inspector ", og indstille størrelsen på din animation , scenen farve og angive din frame rate her. Disse indstillinger vil påvirke dit projekt hele vejen igennem.
    Oprettelse af din animation
    p Alle dine lyde og grafik vil blive tilføjet til Flash Object Library . Du vil få adgang til biblioteket ofte som du tilføjer disse objekter til din animation . Kom i gang ved at åbne en grafik fra biblioteket og trække det til din scene . Det er her du vil skabe din film. Vælg et lag for at placere objektet på, så bringe over et andet objekt og arrangere det på et lag . Fortsæt med at tilføje rammer til din film , før den er færdig , teste det , som du går ved hjælp af "Preview ". Når du er færdig og gemme din animation , Flash opretter automatisk HTML-koden til at integrere din animation på din hjemmeside.
    ActionScript

    ActionScript er det sprog Adobe bruger til at give dig at tilføje interaktivitet til dine animationer . Dette er ofte brugt til at skabe Flash spil . Heldigvis har Adobe indbygget scripts til at gøre at tilføje interaktivitet til dine animationer lettere. Når dit projekt er åbent, der er en tid -line til at overvåge udviklingen af ​​din animation. ActionScript har mange software byggeklodser , der er klar til at bruge. Disse byggesten er organiseret i klasser , der deler lignende egenskaber og kapaciteter. Du opretter instanser af en klasse i ActionScript til at bruge dem i dine Flash-film . Disse tilfælde kaldes objekter. Knapper er en slags objekt i ActionScript . Lyde er en anden . Objekter såsom knapper , tekst, filmklip og lyde har egenskaber og metoder indbygget i dem i ActionScript , hvilket gør det nemt at bruge kontrollere dem. Du kan tilføje ActionScript til ethvert ramme, men at styre dit Flash-projekt mere effektivt , er det en god idé at sætte alle dine ActionScript -koden på ét sted , såsom i Frame 1 i det første lag af din . Fla -filen , for at gøre det let at finde og ændre.
    Printing Animationer

    film typisk ikke udskrevet, men Flash giver dig mulighed for at udskrive en frame-by -frame layout i din film. Du vil måske ønsker at gøre dette, hvis din film er omfattende, og du vil have en kopi foran dig , mens du går igennem din film og arrangere rækkefølgen af ​​dine frames. Udskriften er en glimrende reference.

    Forrige :

    næste :
      Relaterede artikler
    ·Sådan genkender SWF FPS i AS3 
    ·Hvordan man tegner en Lightbulb i Flash 
    ·Sådan Konverter en WMV til en FLV Med Flash 
    ·Hvordan at tilføje URL'er til Flash 
    ·Hvordan laver ANI Files 
    ·Hvordan laver objekter Float i Apple Motion 
    ·Photobie Design Træning 
    ·Høje CPU-forbrug Med Flash 
    ·Flash Transitions Tutorial 
    ·Hvordan laver Samurai Armor i ZBrush 
      Anbefalede Artikler
    ·Hvordan fjerner jeg en Sonic Record fra en maskine 
    ·Hvordan man gennemfører & Vedligehold Adware Spyware P…
    ·Sådan Konverter en Word-dokument til en Hjælp-fil 
    ·Sådan får Anførselstegn at gå den rigtige retning i…
    ·Sådan Set Field Længde i en MS Access 2003 Query 
    ·Spyware , Malware & Virus Protection 
    ·Sådan Burn ISO til dvd i Windows XP 
    ·Sådan installeres Adempiere i Windows XP 
    ·Sådan Rapport Skype Issues 
    ·Sådan indstilles det hvide punkt i Photoshop 
    Copyright © Computer Viden http://www.computerdk.com