Making tegn walk er forholdsvis nemt at gøre med animation programmer som Flash . Dog kan simple walking være en udfordring for de begrænsede animation kapaciteter af et program som Photoshop. Heldigvis med en lille indsats og planlægning kan du bruge Photoshop til at animere gå. Instruktioner
1
Tegn din karakter. Tegn i direkte eller trekvart profil til at holde din animation enkel. Opret din karakter på fem lag fra bund til top : indvendig ben , indvendig arm , krop og hoved, uden ben , uden arm. Tegn arme og ben lige ned fra skuldrene og hofter med en svag bøjning på knæ og albuer for et mere naturligt look.
2
Vælg den indvendige arm med flytningen værktøj. Ændre registreringen punkt i værktøjet optioner paletten øverst i midten , og drej den inderste arm -30 grader fra skulderen ( ændre registreringen point vil forankre omdrejningspunkt på skulderen ) . Ændre registreringen point for de andre lemmer og dreje den inderste ben 30 grader fra hoften ( i den modsatte retning fra armen ) , den ydre arm 30 grader fra skulderen og de ydre ben -30 grader fra hoften .
3
Opret et lag gruppe for din indre arm og ben og navngive den "indre Lemmer Trin 1 ". Opret en anden gruppe for din ydre arm navngivet og ben " Ydre Lemmer Trin 1 ". Dupliker grupperne fem gange skiftende navne til "Trin 2 ", " Trin 3 " op til "Trin 6" (kan virke trættende , men Photoshop ikke lader dig se et lag i forskellige sædskifter under animationer ) . Sørg for, at "indre Step " lag er under " Body" lag og den "ydre Step " lag er over " Body" lag.
4
Reducer opaciteten for hver laggruppe til 50 procent ( dette vil give effekten af løg flåning eller kalkerpapir , så du kan se igennem et lag til lagene nedenunder ) . Skjul alle lagene bortset "Indre Lemmer Trin 2 ", " Ydre Lemmer Trin 2" og kroppen /head lag. Drej den inderste arm og ydre ben 12 grader fra skulderen og hofte og den ydre arm og indre ben -12 grader fra skulder og hofte .
5.
Skjul "Trin 2" laggrupper og vise " Step 3" grupper. Drej hvert ben i den samme retning som de tidligere grupper, men fordoble graden af rotation fra 12 til 24 . Gentag for de resterende trin stigende grader af rotation til 36, 48 og 60 år. Når du er færdig , vil du illustrere en halvdelen af et trin (du kan vise alle lagene på én gang for at se udviklingen af lemmer) .
6
Åben animationen paletten, og klik på " Valgte dubletter frames " knappen, indtil du har seks frames viser . Vælg " Frame 1" så vise kroppen /hovedet og to " trin 1" laggrupper og skjule de resterende laggrupper . Vælg " Frame 2" og vise kroppen /hovedet og "Trin 2" laggrupper ( skjule resten ) . Gentag for hver ramme (du kan klikke på afspilningen knappen når som helst for at se animationen ) .
7
Vælg " Frame 2" igennem " Frame 6 " og klik på eksemplarer frames knappen igen (du vil kopiere dem ved slutningen af animationen ) . Vælg den nye " Frame 7" igennem " Frame 11" og vælg " Reverse Frames " fra animationen palettens indstillingsmenuen. De fem rammer, vil nu spille baglæns . Klik på afspilningsknappen for at se din karakter gå.