Open source OpenGL lader programmører bruger bibliotekerne til at skabe 3D-grafik. Du skal importere OpenGL biblioteker i Visual C til at bruge bibliotekernes funktioner og egenskaber til at skabe spil eller andre 3D Windows-programmer . Import af bibliotekerne gør dem tilgængelige for alle dine Visual C klasse filer , så du kan sammensætte din software uden fejl. Instruktioner
1
Klik på Windows " Start" knappen og vælg " Alle programmer". Klik på " Microsoft. NET Framework " og derefter klikke på " Visual Studio ". Åbn din Visual C -projekt.
2
Klik projektets navn i " Solution Explorer". Klik på Visual Studio " Project" menupunkt , og klik derefter på "Egenskaber " valgmulighed. En konfiguration åbnes.
3
Klik på " Linker " valgmulighed. I " Input" tekstfeltet , skriv " opengl32.lib glu32.lib ". Det er de to foreskrevne bibliotek filer, du har brug for at linke til , for at programmet i OpenGL -systemet. Klik på " OK" for at gemme ændringerne.
4
Dobbeltklik på kildekoden fil, der kalder de OpenGL funktioner. Føj følgende kode til toppen af filen for at referere biblioteker:
# include
# include
< p > # include
5 Klik på "Gem " for at gemme ændringerne. Klik på " Kør" for at afprøve de nye biblioteker og kode .