| Hjem | Hardware | Netværk | Programmering | software | Fejlfinding | systemer | 
Programmering  
  • C /C + + Programming
  • Computer Programmeringssprog
  • Delphi programmering
  • Java programmering
  • JavaScript Programmering
  • PHP /MySQL programmering
  • Perl programmering
  • Python Programming
  • Ruby Programming
  • Visual Basics Programmering
  •  
    Computer Viden >> Programmering >> Computer Programmeringssprog >> Content
    Sådan Graph Fractals på TI -82
    Texas Instruments ( TI) regnemaskiner er nyttige værktøjer til enkeltpersoner i matematiske eller videnskabelige felter , da de giver en bred vifte af funktioner , beregninger og grafiske indstillinger , langt over de muligheder for en traditionel lommeregner. TI- 82 lommeregnere tillader brugeren at tegne fraktaler , der er programmer , der producerer et mønster på skærmen, når indtastet i lommeregneren. Oprettelse fraktaler på en TI -82 er en måde at øve dine grundlæggende computer programmering, samt udvikle din debugging og fejlfinding færdigheder . Nogle eksempler på fraktaler er figurer såsom bregneblade , labyrinter og Sierpinski trekant , som er den mest almindelige og velkendte fraktal . Instruktioner
    1

    Tryk på " PRGM "-knappen på TI -82 . Brug pileknapperne til at navigere til og vælge " Ny". Tryk på " ENTER ".
    2

    Indtast navnet for din fractal i tekstfeltet . For dette eksempel navngive fraktale " SIERPINS ". Tryk på " ENTER " knappen for at gå videre til " EDIT" skærm. Tryk på " PRGM " knappen, og vælg det navn, du oprettede på listen for at begynde at indtaste din kode .
    3

    Indtast koden for dit fraktal. For eksempel for at skabe den Sierpinski trekanten , type " : FnOff , : ClrDraw , : PlotsOff , : AxesOff , : 0right arrowXmin , : 1right arrowXmax , : 0right arrowYmin , : 1right arrowYmax , : rand højre pil X : rand højre pil Y , : Til ( K, 1,3000 ) , : rand højre pil N, : Hvis N er mindre end eller lig med 1 /3, : Så : .5 X højre pil X : .5 Y højre pil Y, : end, : Hvis 1/3 < N og N mindre end eller lig med 2 /3, : Så : .5 ( .5 + X) højre pil X : .5 (1 + Y) højre pil Y, : end, : Hvis der 2/3 < N , : Så : .5 (1 + X ) lige pil X ,: .5 Y højre pil Y ,: End, : Pt -On ( X, Y) ,: End, : . StorePic Pic 6 "
    4

    Tryk på " 2nd " efterfulgt af " MODE " for at afslutte programmet - redigeringstilstand .
    5.

    Tryk på " PRGM ", vælge " EXEC " og navigere til og vælg " SIERPINS " fra listen for at vise din fraktal.
    6

    Tryk på " ENTER " for at køre dit program. Når det er gennemført , viser programmet teksten " FÆRDIG ".
    7

    Enter " RecallPic pic6 " i blank skærm for at vise billedet af Sierpinski trekanten , som er gemt i programmet.

    Forrige :

    næste :
      Relaterede artikler
    ·Sådan geninstalleres SBS 2003 
    ·Sådan Skil i C # 
    ·Sådan indlæse programmer til Windows CE -enhed 
    ·Driver Developer Hjælp 
    ·Sådan tilføjes fodnoter og slutnoter hjælp af Micros…
    ·Sådan Gør din egen sniper spil 
    ·Sådan Konverter Base 10 til Base 16 
    ·Hvad er en syntaksfejl i et edb-program 
    ·Sådan Ryd Memcached 
    ·Sådan finder du den duplikerede poster i en tabel 
      Anbefalede Artikler
    ·Hvordan man laver et flowchart , der viser et Array 
    ·Hvordan man laver et mønster i C + + kode 
    ·Sådan Beregn Weighscore i Python 
    ·Sådan Fratræk i PHP 
    ·Selection Struktur i C Programmering 
    ·Sådan kører VMware i et Linux Terminal 
    ·Sådan Gør spil Brug Python for begyndere 
    ·Sådan vist en PHP fil 
    ·Forklaring af Int N1 og N2 i Java-kode 
    ·Sådan kopieres eBooks Brug Python 
    Copyright © Computer Viden http://www.computerdk.com