| Hjem | Hardware | Netværk | Programmering | software | Fejlfinding | systemer | 
Programmering  
  • C /C + + Programming
  • Computer Programmeringssprog
  • Delphi programmering
  • Java programmering
  • JavaScript Programmering
  • PHP /MySQL programmering
  • Perl programmering
  • Python Programming
  • Ruby Programming
  • Visual Basics Programmering
  •  
    Computer Viden >> Programmering >> Computer Programmeringssprog >> Content
    Sådan Lær spil Coding
    At blive et videospil programmør og kodning videospil er en meget givende oplevelse , som du vil være i stand til at se din skabelse spilles og nydes af mange enkeltpersoner . Kodning videospil kan være en udfordring afhængigt af typen af spil, du ønsker at oprette , og visse aspekter af kodning videospil er ikke nødvendigt for visse typer af spil . Hvis du har en korrekt forståelse af dit spil , før du begynder at lære at kode, vil du være i stand til mere effektivt at kode dit spil. Instruktioner
    1

    Outline din video spil. Afgøre, hvilken type video game ( r), du ønsker at gøre . Kommercielle spil kodning kræver mange flere personer og ressourcer, end at udvikle et spil derhjemme.
    2

    Vælg dit programmeringssprog. Moderne kommercielle spil er programmeret næsten udelukkende ved hjælp af C + + på grund af sin fleksibilitet og popularitet. Andre almindelige sprog er JAVA, hvilket er godt for at lære , hvordan man gennemfører bevægelse og hastighed på grafik , ActionScript , som hjælper med programmet Flash spil , og Visual Basic , som er let at lære og temmelig populær .
    3

    Skriv dit første program. Den første forhindring at overvinde som en potentiel videospil coder er at få at vide, din valgte sprog og faktisk at sammensætte koden . Det kan i første omgang ikke være game relateret, og du kan have til følge undervisningsressourcer gennem processen , men det vil hjælpe dig med at forstå programmeringssproget .
    4

    Få en compiler. En compiler er den ressource , der forvandler kildekoden (som du kan håndværk i Notesblok eller et lignende program ) til en egentlig eksekverbar fil , der, når der klikkes , vil foretage alt skrevet i kildekoden , bare uden at slutbrugeren nogensinde at se kilden selve koden . Gratis compilere er til rådighed, men de betalte versioner er som regel bedre.
    5.

    Vælg dit mål platform. Hvis du vil lave et PC-spil , så bliver du nødt til at gøre dig bekendt med forskellene i operativsystemer ( Linux , Macintosh og Windows er de store ) . Hvis du ønsker at udvikle til konsoller , såsom Xbox 360, PlayStation 3 eller Nintendo Wii , bliver du nødt til at få arbejdet med et spil studie. Oprettelse kommercielle spil ud af din kælder er simpelthen umuligt med den nuværende teknologi .
    6

    fortsætte med at lære . Det vigtigste aspekt af enhver uddannelse er dens fortsatte forfølgelse . Når du lærer at kode på ét sprog , kan du knække åbne en anden bog og lære en anden , eller du kan udvide din viden om det første sprog , du har lært. Læring om netværk, kan fysik og grafik også hjælpe dig på vej , selv om disse emner ikke er strengt video game relateret programmering.

    Forrige :

    næste :
      Relaterede artikler
    ·Sådan Beregn Normal OpenGL 
    ·Sådan Konverter Joomla til K2 
    ·Hvordan man skriver et program , der genererer et tilfæ…
    ·Sådan kontrolleres en Null-værdi 
    ·Sådan Analyser Syntaks 
    ·Sådan Cache External Javascript 
    ·Hvordan man laver en nedtælling i ActionScript 
    ·Forskelle mellem Object abstrakte datatyper og data Abs…
    ·Sådan fjerner My Cache Med ActionScript 
    ·Binary Computation Tips & Tricks 
      Anbefalede Artikler
    ·Hvordan til at hoppe i ActionScript 
    ·Hvordan at spare en VBA Query om adgang 
    ·Sådan kontrolleres en Input Integer i JavaScript 
    ·Liste over funktioner i Visual Basic 6.0 
    ·VB.NET Miljø: Skrifttyper & Farver 
    ·Sådan Fed Ord i C + + med Xcode 
    ·Hvorfor vil ikke min computer Åbn en PHP fil 
    ·Sådan Opdatere en Gridview 
    ·Hvordan til at importere data objekttyper i SSIS 
    ·Sådan Forlæng en abstrakt klasse 
    Copyright © Computer Viden http://www.computerdk.com