| Hjem | Hardware | Netværk | Programmering | software | Fejlfinding | systemer | 
software  
  • Adobe Illustrator
  • animation Software
  • Antivirus Software
  • Audio Software
  • Sikkerhedskopiere data
  • brænde cd'er
  • brænde dvd'er
  • Datakomprimeringssystem
  • database Software
  • Desktop Publishing
  • Desktop Video
  • Digital Video Software
  • Drupal
  • Educational Software
  • Engineering Software
  • Fil Forlængelse Types
  • finansiel Software
  • Freeware, Shareware & Abandonware
  • GIMP
  • grafik Software
  • Home Recording Software
  • Microsoft Access
  • Microsoft Excel
  • Microsoft Publisher
  • Microsoft Word
  • Open Source Code
  • Anden Computer Software
  • PC spil
  • Photoshop
  • Portable Document Format
  • PowerPoint
  • præsentation Software
  • produktivitet Software
  • Quicktime
  • Remote Desktop Management
  • SQL Server
  • Skype
  • Software betaversioner
  • Software Consultants
  • Software Development Companies
  • software Licensing
  • regneark
  • Skat forberedelse software
  • Utility Software
  • Web Clip Art
  • Windows Media Player
  • Tekstbehandling Software
  •  
    Computer Viden >> software >> animation Software >> Content
    XSI Texturing Tutorial
    XSI er en computer animation software, der bruges til at skabe karakterer og miljøer. I sidste ende er det et værktøj, du kan bruge til at fortælle en historie gennem billeder. Det kan være svært at bruge i starten, men med praksis og tålmodighed alle kan oprette modeller af biler , mennesker , genstande eller sceneri. Teksturering er processen med at sætte motiver eller farver på overfladen af glatte modeller , hvad enten det er stof , metal, træ eller andet materiale . Uden teksturer vil modellerne synes livløse og urealistisk . Instruktioner
    1

    Gem filen på teksturen du ønsker at bruge på din harddisk .
    2

    Opret en polygon mesh objekt i XSI ved at gå til " Primitive " " Polygon Mesh , " efterfulgt af " Cube ". Form terningen til din ønskede objekt ved ekstrudering dele af polygon mesh og tilføje kanter eller verticies . Disse kommandoer kan findes under Model , Polygon Mesh menu.
    3

    Klik på " Object "-knappen på menuen Vælg. Vælg det objekt , du ønsker at tekstur. Vælg " Render " i topmenuen , derefter under Get skal du vælge " Texture og Image . "
    4

    Omdøb teksturfilen tilsvarende. Tryk på knappen "Rediger" ved siden af ​​tekstur navn. I det næste nye vindue skal du rulle ned og klikke på en knap på højre , der siger " ... " og vælg derefter den tekstur, som du tidligere har gemt til brug på din polygon mesh objekt.
    5.

    Klik på pilen der peger tilbage på toppen af ​​menuen at vende tilbage til Texture vinduet. Kort teksturen på objektet ved at klikke på knappen "Ny" på Texture Projection boksen og vælge " Unique UV s ".
    6

    Se din tekstureret objekt ved at vælge " Render " i menuen og derefter "Preview . "

    Forrige :

    næste :
      Relaterede artikler
    ·Sådan oprettes 2D Stick Animation 
    ·Sådan Lip Sync i Blender 
    ·Hvordan man laver en Flash rollover-billede 
    ·Sådan Download gratis 3D Animation Software 
    ·Computer Animation Kvalifikationer 
    ·Sådan bruges Blender Fysik 
    ·Sådan fjernes tidligere versioner af Flash Player 
    ·Hvordan laver objekter forsvinde i Flash CS3 
    ·Sådan oprettes Design Med Corel Draw 12 
    ·Sådan Brænd et Ares Ultra Playlist File 
      Anbefalede Artikler
    ·Hvordan kan jeg Clean Out en Skype Message List 
    ·Sådan modtage radio på en bærbar 
    ·Sådan Sammenlign Corel Family Pack Software 
    ·Sådan kopieres Store data til flere forskellige dvd'er…
    ·Sådan Find en sti til MS Excel 2003 
    ·Sådan får du en Base Sti i Overveje for Drupal 
    ·Typer af Forms i Microsoft Access 
    ·Sådan pakkes en Embedded PDF-fil 
    ·Hvordan laver jeg en Symbol for Fahrenheit Log ind Exce…
    ·Sådan eksporteres Garageband til iTunes 
    Copyright © Computer Viden http://www.computerdk.com