| Hjem | Hardware | Netværk | Programmering | software | Fejlfinding | systemer | 
software  
  • Adobe Illustrator
  • animation Software
  • Antivirus Software
  • Audio Software
  • Sikkerhedskopiere data
  • brænde cd'er
  • brænde dvd'er
  • Datakomprimeringssystem
  • database Software
  • Desktop Publishing
  • Desktop Video
  • Digital Video Software
  • Drupal
  • Educational Software
  • Engineering Software
  • Fil Forlængelse Types
  • finansiel Software
  • Freeware, Shareware & Abandonware
  • GIMP
  • grafik Software
  • Home Recording Software
  • Microsoft Access
  • Microsoft Excel
  • Microsoft Publisher
  • Microsoft Word
  • Open Source Code
  • Anden Computer Software
  • PC spil
  • Photoshop
  • Portable Document Format
  • PowerPoint
  • præsentation Software
  • produktivitet Software
  • Quicktime
  • Remote Desktop Management
  • SQL Server
  • Skype
  • Software betaversioner
  • Software Consultants
  • Software Development Companies
  • software Licensing
  • regneark
  • Skat forberedelse software
  • Utility Software
  • Web Clip Art
  • Windows Media Player
  • Tekstbehandling Software
  •  
    Computer Viden >> software >> animation Software >> Content
    Hvordan udvikler man et Flash Game
    Flash spil --- browser spil udviklet med Adobe Flash Player --- er blevet stadig mere populært i de senere år. Uddannelsesmæssige virksomheder , video game virksomheder og alle typer af virksomheder altid søge spil til deres hjemmesider. Hvis du ved, hvordan man udvikler en flash, du ikke kun har en eftertragtet færdighed , men en god færdighed til at opbygge din egen virksomhed. At udvikle en Flash spil kræver tålmodighed og planlægning. Du har også brug for , hvordan man programmerer og har et godt øje for design . Desuden har du brug for at vide , hvordan man arbejder med lyd, grafik og animation . Ting du skal
    Adobe Flash software
    Vis Flere Instruktioner
    1

    Udvikl din Flash spil bibliotek . Afgør hvilke bibliotek komponenter i din Flash bibliotek, du kan bruge i spillet, og som du bliver nødt til at oprette eller købe . For eksempel forskning, som lyde, du skal bruge, og hvilken musik du vil derefter undersøge MP3 og WAV formateret lydfiler , der tilbydes af MP3 leverandører.

    Sammenlign omkostninger og kvalitet for at afgøre, om du skal lave dine egne lyde eller blot købe dem . Gør det samme for noget grafik , kontrolknapper eller videoer, du vil medtage . Afveje omkostningerne og tid til at skabe dem selv mod omkostningerne for et direkte køb. Overvej det faktum, at du kan downloade og bruge mange grafik gratis.
    2

    Opsæt din tidslinje. Flash requiresthe etablering af et unikt lag for hvert objekt i dit spil. Liste over alle de objekter, såsom grafiske objekter , tekstobjekter og lyd objekter , som du planlægger at bruge, derefter oprette et separat lag på tidslinjen for hvert objekt. Også oprette separate lag til koden , lyd og videoer, du planlægger at bruge.

    Dernæst bestemme antallet af tidslinjen frames dit spil vil kræve. For at gøre dette , skal du først sætte en tidsfrist for dit spil i sekunder. Derefter sætter frame rate , Flash spil ofte bruger en frame rate på 12 frames per sekund ( fps). Næste formere fristen på dit spil ved fps sats. Hvis dit spil varer 60 sekunder, og du har indstillet din frame rate til 12 fps , skal du bruge 720 frames på din tidslinje. Endelig indsætte frames i hver af de lag af din tidslinje . I dette eksempel vil hvert lag have 720 frames.
    3

    Vælg dine styreindgange . I Flash kan du styre spillet handling ved at klikke med musen på knapper eller grafik , trykke på tasterne på tastaturet og endda ved blot at flytte musen. Lær addEventListener kommando, og bruge det til at gøre Flash reagere på disse indgange .
    4

    Implementer din Flash spil , sætte det sammen fra dine skitser af grafik og animation sekvenser. Importer alle grafik , lyde og betjeningsknapper , du vil bruge i Flash biblioteket. For hver frame i din timeline , brug enten sted objekter på scenen eller fjerne unødvendige dem , ligesom en instruktør ville i en film.

    Tilføj kode til hver ramme på handling script-kode lag, du har oprettet. Denne kode vil kontrollere, om mennesker, der spiller spillet har trykket på en knap eller klikket på musen , og derefter kode vil omdirigere Flash spil til forskellige rammer i overensstemmelse hermed. Koden vil også animere objekter på scenen og instruere lyde for at afspille eller stoppe playing.Next , teste din Flash spil ved genspille spillet igen og igen til forskellige scenarier. For eksempel, når du scorer eller taber point kontrollere, at spillet beregner totaler. Hvis ikke, kan du have kodet i en matematisk ligning forkert. Foretag de nødvendige ændringer .

    Forrige :

    næste :
      Relaterede artikler
    ·Sådan oprettes & Rediger billeder 
    ·Byg en virtuel hus Simulation Spil 
    ·Hvordan kan jeg lave animerede Graphics Bigger 
    ·Sådan Slet Adobe Updater 
    ·Animeret tekst Effects 
    ·Tutorial til 3D Studio MAX R3.1 
    ·Sådan spiller SWF på en Desktop 
    ·3-D Max Vand -Drop Tutorial 
    ·Flash Rollover Button Tutorial 
    ·Sådan skal du tage Research Notes på en computer 
      Anbefalede Artikler
    ·Sådan spiller Classic Pinball spil på en computer 
    ·Instruktioner for Quicken Pro 
    ·Sådan foretages fejlfinding QuickBooks Point of Sale g…
    ·Hvordan slår jeg de grå linjer Mens Indsættelse i Ne…
    ·Sådan installeres STOPzilla Anti -Virus 
    ·Sådan oprettes en Vector Image i Photoshop 
    ·Sådan kopieres et diagram fra Labview til Microsoft Ex…
    ·Sådan installeres Symantec Endpoint Protection Client …
    ·Sådan fjernes IP V6 -protokollen 
    ·Sådan oprettes SAP KPI'er 
    Copyright © Computer Viden http://www.computerdk.com