| Hjem | Hardware | Netværk | Programmering | software | Fejlfinding | systemer | 
software  
  • Adobe Illustrator
  • animation Software
  • Antivirus Software
  • Audio Software
  • Sikkerhedskopiere data
  • brænde cd'er
  • brænde dvd'er
  • Datakomprimeringssystem
  • database Software
  • Desktop Publishing
  • Desktop Video
  • Digital Video Software
  • Drupal
  • Educational Software
  • Engineering Software
  • Fil Forlængelse Types
  • finansiel Software
  • Freeware, Shareware & Abandonware
  • GIMP
  • grafik Software
  • Home Recording Software
  • Microsoft Access
  • Microsoft Excel
  • Microsoft Publisher
  • Microsoft Word
  • Open Source Code
  • Anden Computer Software
  • PC spil
  • Photoshop
  • Portable Document Format
  • PowerPoint
  • præsentation Software
  • produktivitet Software
  • Quicktime
  • Remote Desktop Management
  • SQL Server
  • Skype
  • Software betaversioner
  • Software Consultants
  • Software Development Companies
  • software Licensing
  • regneark
  • Skat forberedelse software
  • Utility Software
  • Web Clip Art
  • Windows Media Player
  • Tekstbehandling Software
  •  
    Computer Viden >> software >> animation Software >> Content
    Hvordan laver 3D Flash Games
    3D spil kræver realistiske bevægelse. Hvis du har brug bolde, hoppe som rigtig bolde hoppe, til hjulene rotere som rigtige hjul rotere og biler til at accelerere som rigtige biler accelerere , skal du bruge den rigtige software. Fordi Flash lader du kode de matematiske og fysik ligninger nødvendige for at gøre objekter bevæge realistisk , det er et værktøj , der kan bruges . Faktisk . På grund af denne funktion, og andre, at Flash tilbyder du kan lave spændende video simulator spil Disse spil vil hurtigt sætte dig i førersædet med den hurtigste racerbil på Indianapolis 500 racerbane . Ting du skal
    Adobe Flash Software
    Pencil
    Sketchpad
    Calculato
    Vis Flere Instruktioner
    1

    Plan og designe din flash 3D-spil . For at minimere den tid, det tager at gøre din 3D- flash spil, er det vigtigt at planlægge spillet. Som en del af din planlægningsproces , træk sammen eller kode 3D ​​flash design komponenter, som du vil bruge i design . Vælg for eksempel eller kode 3D-modeller af kuber, sfærer, ellipsoider , trapezoidals og andre almindelige 3D geometriske figurer. .
    2

    Design og konstruere din scene baggrunde. Scenen baggrunde er objekter i baggrunden, der er for det meste stille. Forskellige baggrunde i 3D videospil bruges til forskellige spil scener og forskellige spil scenarier. Undertiden baggrunden, er simpelthen en stationær fotografi. Flash giver dig mulighed for let at importere filer fra digitale kameraer samt filer fra andre typer af grafisk design software som Adobe Photoshop og Illustrator.
    3

    Forbedre 3D teksturer af dit spil modeller og figurer . Du kan ændre farve eller konsistens af dine objekter i flash. Du kan gøre dette med Flash farve og tekstur værktøj. Hvis du ønsker at give en to- dimensionelt objekt , såsom en cirkel , en tredimensionel foto realistisk udseende , kan du bruge teksturer fra fotografier . For eksempel , for at skabe en 3D asteroide få et foto af en ægte asteroide og derefter tekstur cirklen i din flash film med de faktiske teksturer på virkelige asteroiden foto .
    4

    Code spillets sekvenser og regler . Skriv Flash -programmering kode til at styre , hvordan objekter på skærmen , vil reagere på forskellige brugeres handlinger. For eksempel kan du nødt til at skrive kode , der vil fyre en asteroide når gamer højre -klik med musen . Du kan også nødt til at skrive kode, der viser den aktuelle score på skærmen , eller du måske nødt til at skrive kode , der viser en "game over" budskab.

    Tænk over hvilke knapper og taster , vil blive anvendt til styring af spillet og hvad de vil have til at kontrollere. Også du bliver nødt til at skrive kode til sekvens strømmen af ​​spillet. For eksempel, når et missil rammer et rumskib vil kode skal skrives der gør rumskib eksplodere . Alternativt hvis det misser , vil koden skal skrives således, at missil-og rumskib fortsætter flyvende.
    5.

    Test programmet. Når du har skrevet din kode , skal du nødt til at teste det grundigt. Først teste alle de forskellige styreindgange , såsom knapper, taster og mus , og se, om de gør hvad der var hensigten . Når du har bekræftet, at de virker, spille spillet flere gange. Sæt spillet gennem sine Skridt . For eksempel så hurtigt brand missiler som muligt , så prøv at trække objekter du kan styre væk fra skærmen og se hvad der sker.
    6

    Lad dine venner teste spillet. Upload programmet til internettet, og se, hvordan det fungerer der. Kontroller at se, hvor lang tid det tager for at downloade programmet og se efter tidssynkroniseringsenheden problemer. Ofte kan du måske nødt til at redesigne kode, så der er ingen forsinkelse mellem det tidspunkt, du aktiverer en genstand , såsom at affyre et missil , og den tid det reagerer.

    Forrige :

    næste :
      Relaterede artikler
    ·Sådan installeres Macromedia Flash Player 10 
    ·Hvordan Animation bruges til at lave film 
    ·Sådan fjernes Adobe Flash CS3 
    ·ActionScript 3 Online Training 
    ·Tutorial til 3D Studio MAX R3.1 
    ·Sådan Turn Pictures Into film vha. Flash 
    ·Lav dine egne animerede GIFs for Free 
    ·Sådan vælges genvejstasterne Med Gmax 
    ·Sådan Begræns Movie Sti i Flash 
    ·Tutorial for Flock of Birds I 3ds Max 
      Anbefalede Artikler
    ·Sådan Scan en ekstern harddisk kun McAfee 
    ·Sådan Konverter videoer til MP4 format i High Resoluti…
    ·Tutorial om hvordan du tilføjer ridser og Blå mærker…
    ·Hvordan laver veje med Illustrator CS5 
    ·Sådan Purge Filer og patientjournaler 
    ·Hvordan man laver en Boy Sound Like a Girl Brug Audacit…
    ·Hvordan laver Kvitteringer 
    ·Grunde til at få Ødelagt RAR filer 
    ·Hvad er filtypen Qdat 
    ·Sådan tilføjes et datofelt i MS SQL 
    Copyright © Computer Viden http://www.computerdk.com