Flash, Adobe browser plug -in, er et udbredt stykke software. Men bare fordi det er meget udbredt ikke, at programmeringen Flash almindeligt forstået. Der er en stor grad af fleksibilitet i Flash , og afhængig af dine mål, kan Flash-programmer være relativt enkel eller voldsomt kompliceret. For begyndelsen Flash programmør, dog er en af de mest basale færdigheder at skabe en knap. Knappen skabelsesprocessen i Flash 8 , bør ikke tage meget lang tid for en aspirerende Flash programmør til master. Instruktioner
8
1
Åbn Adobe Flash 8 og oprette et nyt Flash-dokument . For eksempel , kan du gøre et dokument, der er 500x500 i størrelse, med en frame rate på 10 fps.
2
Tegn en firkant med rektangel værktøjet. Brug fyldet værktøj til at fylde kassen med en farve efter eget valg . For eksempel kan du vælge rød.
3
Fremhæv pladsen , hvis det ikke allerede er markeret . Åbn "Rediger " menuen og klik på "Konverter til Symbol "-knappen.
4
"Konverter til Symbol " vinduet, skal du vælge " Knap til Type" og navngive knappen. Dit eksempel knap kunne kaldes RedButton .
5.
Begynd opsætning knappen stater. På toppen af skærmen , vil du se fire faner: up over , ned og ramte . Op bestemmer knappens farve, når markøren ikke er på knappen , som i dit eksempel ville være rødt. Over bestemmer knappens farve, når markøren svæver over knappen . Klik på " Over" fanen og vælge en anden farve, som pink. Dette gøres ved at ændre pladsens fyldfarve i vinduet med egenskaber .
6
Åbn " Down "-fanen. Dette vil afgøre, hvilken farve knappen er , når det bliver klikket på. Ændre fyldfarve til en anden farve , såsom blå . Nu vil knappen være rød , når alene , pink , når markøren svæver over det, og blå, når der klikkes.
7.
Klik på " Hit " fanen. Hittet Indstillingen vil bestemme, hvad grænserne for knappen er. Selvom det er muligt at gøre det ramte område forskelligt fra den synlige knap grænser , et godt sted at starte er med en knap , der har et hit område svarende til dimensionerne af den fysisk knap . Monter "Hit " område stramt over knappen.