| Hjem | Hardware | Netværk | Programmering | software | Fejlfinding | systemer | 
software  
  • Adobe Illustrator
  • animation Software
  • Antivirus Software
  • Audio Software
  • Sikkerhedskopiere data
  • brænde cd'er
  • brænde dvd'er
  • Datakomprimeringssystem
  • database Software
  • Desktop Publishing
  • Desktop Video
  • Digital Video Software
  • Drupal
  • Educational Software
  • Engineering Software
  • Fil Forlængelse Types
  • finansiel Software
  • Freeware, Shareware & Abandonware
  • GIMP
  • grafik Software
  • Home Recording Software
  • Microsoft Access
  • Microsoft Excel
  • Microsoft Publisher
  • Microsoft Word
  • Open Source Code
  • Anden Computer Software
  • PC spil
  • Photoshop
  • Portable Document Format
  • PowerPoint
  • præsentation Software
  • produktivitet Software
  • Quicktime
  • Remote Desktop Management
  • SQL Server
  • Skype
  • Software betaversioner
  • Software Consultants
  • Software Development Companies
  • software Licensing
  • regneark
  • Skat forberedelse software
  • Utility Software
  • Web Clip Art
  • Windows Media Player
  • Tekstbehandling Software
  •  
    Computer Viden >> software >> Anden Computer Software >> Content
    Sådan Test Static i Rhino Mocks
    Computer programmører kan bruge spottende at teste opførsel af objekter i den virkelige verden gennem et virtuelt miljø . Kort sagt, kræver spottende du udskifte virkelige objekt med simulerede objekter til at bestemme, hvordan den virkelige objekt vil faktisk opfører sig i visse situationer. Hvis du har flere interagerende objekter, kan du isolere adfærd et objekt ved at skabe mock versioner af andre omkringliggende objekter - at bestemme, hvordan det element , du tester vil opføre sig i forhold til dem. Instruktioner
    1

    Hent Rhino håner fra Google. Koden , der ligger på Google på http://code.google.com/p/powermock/, kan kopieres og indsættes på din Project Object Model eller POM . Det kan også kopieres direkte til projektet , du arbejder på .
    2

    Definer dit hjælpeprogram klasse. En klasse er den plan, der definerer, hvordan du vil gennemføre din test. Et værktøj klasse er en plan, der definerer fælles metoder eller funktioner, som programmet udfører. Mange nytte klasser omfatter fælles " java.util.Collections " - . Som giver brugeren mulighed for at udføre flere forskellige almindelige opgaver
    3

    Opret de to anmærkninger er nødvendige for at udføre mock test . Brug " : @ RunWith annotation " og " @ PrepareForTest " for at identificere de klasser, du vil spottende
    4

    Opret din opsætning og shell testmetoder , som du normalt ville, og derefter mock . klassen ved testen . Brug " mockStatic " metode til formål at skabe en delvis mock og erklærer dine forventninger, som du normalt ville.
    5.

    Replay eventuelle optagede forventninger ved hjælp af " replayAll " og bekræfte dine resultater ved hjælp af " verifyAll . "

    Forrige :

    næste :
      Relaterede artikler
    ·Sådan Optimer Indstillinger i FlashGet 
    ·BlackBerry Desktop Manager for Mac Holder Frysning Med …
    ·Min Yazak holder siger køretid fejl 13 
    ·Hvordan virker Wavelet Compression Work 
    ·Emerge Desktop Tutorials 
    ·Min FileZilla Nedlægge Efter alle overførsler er fær…
    ·Hvad betyder Computer IPA Mean 
    ·Adobe LiveCycle 8 Brugervejledning 
    ·Definition af Software Estimation 
    ·Android Emulator Trouble 
      Anbefalede Artikler
    ·Sådan bruges Final Cut Pro 
    ·Sådan oprettes brugerdefineret størrelse Bannere 
    ·Hvordan man gør Selektiv farvekorrektion GIMP Freeware…
    ·Sådan Burn Out en baggrund i Gimp 
    ·Sådan spiller Left 4 Dead Online 
    ·Sådan bruges CCleaner til at rense registreringsdataba…
    ·Hvordan laver Bånd i Photoshop 
    ·Sådan tilføjes kolonner i Access 
    ·Hvad er standard Vis i Word 2007 
    ·Sådan får Past iTunes Error 9 
    Copyright © Computer Viden http://www.computerdk.com