| Hjem | Hardware | Netværk | Programmering | software | Fejlfinding | systemer | 
software  
  • Adobe Illustrator
  • animation Software
  • Antivirus Software
  • Audio Software
  • Sikkerhedskopiere data
  • brænde cd'er
  • brænde dvd'er
  • Datakomprimeringssystem
  • database Software
  • Desktop Publishing
  • Desktop Video
  • Digital Video Software
  • Drupal
  • Educational Software
  • Engineering Software
  • Fil Forlængelse Types
  • finansiel Software
  • Freeware, Shareware & Abandonware
  • GIMP
  • grafik Software
  • Home Recording Software
  • Microsoft Access
  • Microsoft Excel
  • Microsoft Publisher
  • Microsoft Word
  • Open Source Code
  • Anden Computer Software
  • PC spil
  • Photoshop
  • Portable Document Format
  • PowerPoint
  • præsentation Software
  • produktivitet Software
  • Quicktime
  • Remote Desktop Management
  • SQL Server
  • Skype
  • Software betaversioner
  • Software Consultants
  • Software Development Companies
  • software Licensing
  • regneark
  • Skat forberedelse software
  • Utility Software
  • Web Clip Art
  • Windows Media Player
  • Tekstbehandling Software
  •  
    Computer Viden >> software >> animation Software >> Content
    3D Studio Max Tutorial : Realistisk Modeling
    3D Studio Max fra Autodesk er en kraftfuld 3D-modellering og animation suite. Den software skaber fotorealistiske computer -genererede modeller, der er blevet brugt på tryk , spil, på internettet og på film . Selv om det kan tage år at mestre de avancerede værktøjer præsenteres i software suite , skaber realistiske modeller er et mål, du kan opnå med ordentlig tilgange til dette formål . Source Material

    Oprettelse af en realistisk 3D-model begynder med de materialer , der anvendes som en kilde til din model. Saml så meget kildemateriale vedrørende din model som muligt. Hvis modellering en person eller et dyr , fotos af denne person eller et dyr fra flere vinkler , mod en baggrund, der giver en ordentlig fornemmelse af skalaen, kan være ekstremt nyttigt . Få din kilde materiale i flere lysforhold så godt, at genskabe lysforholdene , du har brug for din modellerede scene. Hvis billeder ikke er til rådighed, for eksempel hvis du opretter en unik model, så tegninger af din model vil gøre som udgangsmateriale . Hvis du bruger tegninger , medtage så mange detaljer som muligt , tegning fra flere vinkler, herunder mindst fronten, toppen og profil synspunkter.
    Modeling

    Opret din model ved hjælp af kildemateriale indsamlet. Scan kildematerialet i en fælles grafisk filformat , såsom BMP eller GIF , og importere kilden i programmet til at fungere som en guide til at bygge din model. Begynd ved at oprette et groft model , ved hjælp af de grundlæggende former , der indgår i 3D Studio Max, placeres på indgangskilden nogenlunde svarer til de figurer til stede i din model. Føj realisme til din model ved at ændre de grundlæggende former .

    Brug ekstrudering værktøj til at deformere de figurer , som er nødvendig for at skabe mere komplekse former , der er tættere på dit endelige model. Glat over objekter ved hjælp af mesh glat eller en anden udjævning værktøj fra 3D Studio Max til at fjerne de linjer, der er oprettet fra figurerne. Nøglen til at tilføje realisme til din model er at fortsætte i går, tilføjer ekstra funktioner til din model med hvert pass nærmer sig niveauet af realisme , du ønsker. Konverter modellen toppunkter ved hjælp af drop- down modeller i 3D Studio Max til at gøre redigering af modellen endnu nemmere. Knudepunkter er punkter, der repræsenterer 3D placeringen af objektets kanter . En kube vil have mindst otte , for eksempel, og du kan ændre formen af et objekt ved at flytte vertices . Du kan opdele kanterne mellem knudepunkter til at skabe flere knuder at arbejde med , tilføjer til detaljer potentiale. Det er meget ligesom sculpting bruger finere værktøjer knudepunkter ganges .
    Texturing

    Når du har oprettet den realistiske model form, er du nødt til at tekstur det for øget realisme . Det teksturering -systemet i 3D Studio Max giver dig mulighed for at anvende en af ​​flere hundrede inkluderet teksturer til din model , der repræsenterer materiale, der dækker alt fra metaller til tekstiler til skind . Udover inkluderet teksturer kan du bruge materialer editor i 3D Studio Max til at skabe et materiale af dine egne, der kombinerer teksturer eller ændre tekstur variabler til at skabe materialer såsom flydende guld eller stål klud. Placering af et komplet tekstur kort over din objekt med til at fuldende den realistiske modellering af det pågældende objekt.
    Belysning

    Tilføj belysning til at fuldføre det realistisk udseende af din model. Placer belysning i naturlige stilling , der simulerer indendørs eller udendørs belysning. Du kan placere flere lamper omkring din model til at simulere virkningerne af naturlige lyskilder hoppen off semi- reflekterende vægge eller andre genstande omkring din model. Når lysene er placeret , gøre din model i et almindeligt anvendt filformat til visning, eller gemme objektet til brug i animation eller placering inden for yderligere 3D scener .

    Forrige :

    næste :
      Relaterede artikler
    ·Sådan oprettes Animation Brug Photoshop CS3 
    ·Hvordan laver Voice Optagelser Match Animation 
    ·Sådan oprettes en Preloader i Flash 8 
    ·Sådan Gør Electric Flash Animationer 
    ·Morphing Teknikker 
    ·Hvordan man gør en Ball Bounce i Lightwave 
    ·Sådan bruges Apple Motion 
    ·Roter Loop Instant Opdatering Problemer i Adobe Directo…
    ·Sådan bruges biblioteket i Flash CS3 
    ·Hvordan laver Puppet Strings i Adobe After Effects 
      Anbefalede Artikler
    ·Sådan bruges SQL Kombiner Resultater i Rækker 
    ·Sådan tilføjes en knap i Front Page 2003 
    ·Sådan bruges Acrobat 5.0 
    ·Hvordan man skriver et nyt kapitel navn i overskriften 
    ·Sådan deaktiveres Skype fremhævning 
    ·Sådan Indsæt Smileys 
    ·Sådan Multiply mine penge i RuneScape 
    ·Sådan Send en PDF-fil i XML 
    ·Sådan Put to film på én DVD 
    ·Hvordan laver Lykønskningskort i OpenOffice 
    Copyright © Computer Viden http://www.computerdk.com