| Hjem | Hardware | Netværk | Programmering | software | Fejlfinding | systemer | 
software  
  • Adobe Illustrator
  • animation Software
  • Antivirus Software
  • Audio Software
  • Sikkerhedskopiere data
  • brænde cd'er
  • brænde dvd'er
  • Datakomprimeringssystem
  • database Software
  • Desktop Publishing
  • Desktop Video
  • Digital Video Software
  • Drupal
  • Educational Software
  • Engineering Software
  • Fil Forlængelse Types
  • finansiel Software
  • Freeware, Shareware & Abandonware
  • GIMP
  • grafik Software
  • Home Recording Software
  • Microsoft Access
  • Microsoft Excel
  • Microsoft Publisher
  • Microsoft Word
  • Open Source Code
  • Anden Computer Software
  • PC spil
  • Photoshop
  • Portable Document Format
  • PowerPoint
  • præsentation Software
  • produktivitet Software
  • Quicktime
  • Remote Desktop Management
  • SQL Server
  • Skype
  • Software betaversioner
  • Software Consultants
  • Software Development Companies
  • software Licensing
  • regneark
  • Skat forberedelse software
  • Utility Software
  • Web Clip Art
  • Windows Media Player
  • Tekstbehandling Software
  •  
    Computer Viden >> software >> Educational Software >> Content
    Oplysninger om interaktiv læring
    Interaktiv læring er processen med at erhverve oplysninger via en hands -on tilgang og interagere med instruktøren eller undervisningsmaterialer. Ved hjælp af interaktiv læring, den lærende aktivt engagerer sig i læringsprocessen. Det er det modsatte af "passiv indlæring ", som er processen med at lære ved at observere eller lytter til en højttaler. Interaktiv læring i skolen

    Interaktiv indlæring foregår ofte i skolen. Mens der i skolen , kan læreren bruge interaktiv indlæring i stedet for traditionelle metoder , såsom forelæsninger , til at engagere og involvere de studerende i den pædagogiske proces . Interaktiv læring involverer gruppeprojekter , lille gruppe indstillinger og brug af manipulatives og teknologi i læreprocessen .
    Fag i skolen for Interactive Learning

    Alle emner kan udnytte interaktiv læring. Men visse emner bedre egner sig til et interaktivt læringsmiljø. Gennem brug af eksperimenter , dataindsamling og arbejde med en gruppe eller en partner videnskab er et emne , der vil give de studerende en fantastisk mulighed for interaktiv læring . Brug manipulatives i matematik vil give de studerende til at interagere i en fysisk måde med de manipulatives for en bedre forståelse af de matematiske begreber , der undervises . Manipulatives er objekter såsom redskaber , modeller, blokke eller lommeregnere , der bruges til at udforske matematiske begreber eller hjælpe med at løse problemer.
    Learning Centers i en skole indstilling

    læringscentre i klasseværelset give de studerende mulighed for interaktiv læring. Studerende engagere sig i både selvstændig læring og selvstyret læring , mens der deltager i et læringscenter . Læringscentre i klasseværelset har en række forskellige materialer , er ikke begrænset til bestemte fag og center på et bestemt koncept.
    Interactive LearningThrough Teknologi

    computere, tilbehør og software giver en glimrende kilde til interaktiv læring . Software, der interagerer med den lærende og gennemgår materialet og begreber ifølge evne til eleven giver en interaktiv lærerig oplevelse for den studerende. Interaktive whiteboards er vinder i popularitet i klasseværelset. Interaktive whiteboards er designet til at blive forbundet til en digital projektor og en computer . Det billede, der er på skærmen på computeren er vist på den interaktive whiteboard.The brugeren er i stand til at interagere med billedet ved at åbne , bruge og lukke edb-applikationer og programmer , skriver elektronisk på skærmen, og ved hjælp af internettet . Internettet bruges til at give en interaktiv lærerig oplevelse for eleverne . Gennem brug af hjemmesider, kan lærerne integrere forskellige former for medier og aktiviteter i deres lektion mål , at skabe en fornøjelig og lærerig interaktiv læring oplevelse.
    Interactive Legetøj og spil

    Legetøj og spil kan give et barn med en interaktiv og lærerig oplevelse. At være interaktivt, skal barnet interagere og lære med enten legetøjet eller spillet. Andre spillere kan også give interaktion og læring. Den LeapPad af LeapFrog er et sådant interaktivt system. Når et barn bruger LeapPad , samspillet er mellem barnet og bogen gennem brug af en speciel pen . Barnet kan vende siderne og lytte til en historie eller bruge pennen til at pege på et ord for at høre det udtalt eller pege på et billede for at høre en lydeffekt .

    Forrige :

    næste :
      Relaterede artikler
    ·Kortlægning & Tegning Software 
    ·Sådan genkender Educational Software & Shareware Progr…
    ·Eksempler på Computer Based Training 
    ·Sådan Skift skriftstørrelse i Adobe Acrobat 
    ·Systemkrav for et LMS 
    ·SPSS Hierarkiske Clustering Metoder 
    ·Hvordan at anmærke i iBooks 
    ·Sådan finder du den befolkning i One Mile af en adress…
    ·Teknologi Impact om skoler 
    ·Sådan installeres Rosetta Stone 
      Anbefalede Artikler
    ·Sådan indgang USB data til Access 
    ·3D Animation Problemer med WPF 
    ·Sådan installeres English Ragnarok 
    ·Sådan bruges båndet i PowerPoint 2007 
    ·Sådan udskriver konvolutter fra regneark i OpenOffice 
    ·Sådan bruges MS Excel til at rapportere om fremskridt 
    ·Sådan filtreres poster i en Microsoft Access tabel 
    ·Excel Software Træning 
    ·Sådan får Beats Per Minute Information til sange fra …
    ·Sådan oprettes brugerdefinerede farvepaletter i Photos…
    Copyright © Computer Viden http://www.computerdk.com